poniedziałek, 10 maja 2021

Wydawnictwo Wilga Książka pt.: ”365 wierszy i rymowanek na każdy dzień" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „365 wierszy i rymowanek na każdy dzień”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Wilga.










Książka wydana jest w formie kalendarza, a na każdym dzień znajdziemy jakiś wierszyk lub rymowankę. Sporą zaletą jest to, że są uwzględniane święta i to zarówno takie znane każdemu (jak dzień matki), jak i takie, o których ja nie słyszałam (np. dzień Kundelka). Wiersze i rymowanki dostosowane są m.in. do pory roku oraz różnorodnych świąt.

Znajdziemy w niej klasykę, znanych autorów, ale również takich, o których nie każdy wie. Są wiersze, na których wychowuje się kolejne pokolenia, piękne i ponadczasowe. W zbiorze znajdziemy m.in. dzieła Jana Brzechwy, Juliana Tuwima, Marii Konopnickiej, Stanisława Jachowicza, Józefa Birkenmajera, Aleksandra Fredry, Ignacego Krasickiego.

Wizualnie książka jest wspaniała. Duży format, a do tego twarda i solidna okładka. Na stronach znajdziemy ładne rysunki i zdobienia.

Moim zdaniem książka pt.: „365 wierszy i rymowanek na każdy dzień” to wspaniała i bardzo wartościowa pozycja, która będzie doskonałym pomysłem na prezent. Z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Wilga oraz na FB


365 wierszy i rymowanek na każdy dzień

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjna książka, na prezent idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity zbiór najpiękniejszych wierszy,które bawią,rozwijają wyobrźnię.Na takie wartościowe publikacje zawsze stawiam w mojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń