wtorek, 11 maja 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Gorąca zagrywka" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Gorąca zagrywka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Książka pt.: „Gorąca zagrywka” jest kontynuacją bohaterów poznanych w książce pt.: „Gorąca oferta”.



Emily i Marcus przeszli wiele, jednak końca ich kłopotów nie widać. Kobieta wychodzi z więzienia i wraca do mężczyzny i ich synka. Więzienie ją zmieniło, nie może zapomnieć o tym, co tam przeżyła. Stała się wycofana i lękliwa, boi się wychodzić z domu, wpada w panikę niejednokrotnie z dość błahych powodów. Marcus czuje się bezradny, nie wie jak pomóc ukochanej, na dodatek nie tylko problemy Emily spędzają mu sen z powiek. Jego brat zadarł z mafią i przyszedł, aby prosić go o pomoc. Choć początkowo nie wie, co zrobić, aby nie wciągnąć swojej kobiety i synka w to wszystko, jednak po czasie i on zostaje zmuszony do współpracy z tymi ludźmi. Wie, że nie ma wyjście i chociaż wcale mu się to nie podoba, robi to, co mu każą, jednak trzyma to wszystko w sekrecie.
Namówiona przez Marcusa zgadza się na rozmowę z psychologiem i to się okazuje najlepszą decyzją, jaką mogła podjąć. Kobieta pomału wychodzi z traumy, zaczyna samodzielnie wychodzić z domu, przestaje się panicznie bać. Wszystko byłoby w końcu dobrze, gdyby nie dziwnie zachowanie Marcusa, jego znikanie, dziwne telefony. Czuje, że coś ukrywa i zaczyna go podejrzewać o zdradę. Czy Marcus powie jej prawdę? Czy znajdzie sposób, aby mafia dała mu spokój? Czy miłość okaże się na tyle silna, aby pokonać kolejne przeciwności losu?

Pierwszy tom podobał mi się, jednak ten jest lepszy. Więcej szybkiej akcji, więcej niebezpieczeństw, więcej namiętności, a do tego ciekawy i zaskakujący wątek sensacyjny. Książka bardzo mi się podobała, wciągnęła mnie od pierwszych stron, nie pozwalając się oderwać aż do ostatnich. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, a także wielokrotnie byłam zaskoczona tym, co się działo.

Bohaterowie się zmienili, dojrzali, według mnie są ciekawsi.

Więzienie zmieniło Emily, ale dzięki terapii poradziła sobie z tym. Stała się bardziej stanowcza, odważniejsza (już po terapii). Życie nadal jej nie oszczędzało, a mimo to starała się iść do przodu z podniesioną głową i zawalczyć o to, na czym jej zależy. To bohaterka, którą polubiłam już w poprzedniej części i nadal lubię.
Marcus jak dla mnie się nie popisał, a jego zachowanie sprawiło, że w moich oczach stracił. Rozumiem, że chciał chronić kobietę, którą kochał i ich synka, jednak przy tym bardzo ją ranił. Według mnie lepiej byłoby powiedzieć prawdę i wspólnie działać, aby wydostać się z tego wszystkiego.

„Gorąca zagrywka” to książka, która była ciekawa i gorąca. Mnie się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz FB Wydawnictwo MUZA SA


Gorąca zagrywka

7 komentarzy:

  1. Super recenzja książki z pewnością będzie mieć zwolenników

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja książki z pewnością będzie mieć zwolenników

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja książki z pewnością będzie mieć zwolenników

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujących książek nigdy dość 👌👌

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zaintrygowana historią Emily i Marcus.Wciągajaca fabuła,pełna napięcia.Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń