poniedziałek, 8 lutego 2021

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Gorąca Oferta" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Gorąca Oferta”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Ona młoda kobieta zaczynająca pierwszą pracę w wydawnictwie, on bogaty biznesmen z przeszłością. Kiedy brat Emily pakuje się w dość poważne problemu, a ona nie ma pieniędzy, aby mu pomóc, to właśnie Marcus wyciąga pomocną dłoń. Proponuje jej pomoc, ale nie za darmo, ona też ma mu pomóc. Układ wydaje się idealny, jednak tylko na początku. Pojawia się uczucie, które pojawić się nie powinno. Wraca przeszłość Marcusa w postaci jej nowej szefowej, która zamierza zrobić wszystko, aby mężczyzna znowu był jej. Na dodatek musi ukrywać problemy brata przed matką, która ma dość słabe serce, a na jaw zaczynają wychodzić tajemnice, które wiele zmieniają. Czy uda jej się pomóc bratu? Czy rodzące się uczucie między Emily a Marcusem? Jakie tajemnice skrywa mężczyzna? Co zrobi szefowa Emily?

Mnie osobiście historia się podobała i wciągnęła mnie na tyle, że nie mogłam się od książki oderwać. Podczas czytania towarzyszyły mi różne emocje (czasem złość na zachowanie głównej bohaterki, czasami radość, czasem smutek). To historia nie tylko o miłości, ale również o tym, jaką władzę potrafią mieć pieniądze, jak wpływają na relacje ludzi, a także tajemnicach, intrygach, które potrafią zmienić życie w piekło.

Emily jest bohaterką, którą ma wady i zalety. Czasem jej zachowanie było dość denerwujące, czasem podejmowała lekkomyślne decyzje, czasami sama nie wiedziała, co by tak naprawdę chciała. Jednak z drugiej strony to, co działo się, wokół niej sprawiało, że miała prawo się pogubić. To bohaterka, która na pewno nie zostałaby moją przyjaciółką, ale ogólnie nie uważam jej za złą.
Marcus – bohater z przeszłością, w której popełnił wiele błędów, za które będzie musiał zapłacić. Seksowny, bogaty, władczy, to mężczyzna, który nie uznaje sprzeciwu, który wie, czego chce, o którym marzą kobiety.

„Gorąca Oferta” to książka, którą czytało się dość szybko, a historia, jaką w niej znalazłam, mnie się spodobała. Według mnie warto po nią sięgnąć i polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Gorąca Oferta


6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ksiązka, chętnie przeczytam. Mam ją w planach

    OdpowiedzUsuń
  2. Calkiem fajna historia do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recenzja zachęca by sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka pełna napięcia,niepzewidywalna.Jestem bardzo zaintrygowana tą historią :) Wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń