czwartek, 6 maja 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Dziedzic podziemia. Oblicze diabła." - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Dziedzic podziemia. Oblicze diabła.”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins.





Książka pt.: „Dziedzic podziemia. Oblicze diabła.” to trzeci tom cyklu Dziedzic podziemia.

Tom pierwszy to książka pt.: „Dziedzic podziemia. Szept diabła”.

Tom drugi to książka pt.: „Pocałunek Diabła”.


Catriony i Grigoriya pokonali wiele, aby móc być razem, jednak sama miłość w tym przypadku to zdecydowanie za mało. Mężczyzna musi wyjechać do Włoch i spotkać się ze Starszyzną, to jedyne wyjście, aby zapewnić kobiecie bezpieczeństwo, a to jest jego priorytetem. Czego go niełatwe zadanie, ale musi sobie dać radę.
Kobieta zostaje w domu, zostają jej przydzieleni ochroniarze. Wie, że nie ma innego wyjścia, a jednak to rozstanie jej nie służy, tym bardziej że Grigoriya praktycznie się nie odzywa. Na dodatek nadal jest w ogromnym niebezpieczeństwie, a w jej samochodzie zostaje podłożona bomba. Jakby tego było mało, w warsztacie pojawia się tajemnicza kobieta, która nie wiadomo co tak naprawdę chce.
Im więcej tajemnic wychodzi na jaw, tym bardziej kobieta jest zdenerwowana. Nie wie, komu tak naprawdę może ufać, osoby, które wiele dla niej znaczą, okazują się zdrajcami, a mężczyzna, którego kocha, jest daleko. Czy pokonają przeciwności losu? Czy ich miłość będzie na tyle silna, aby wytrwali ten trudny czas? Jakie tajemnice odkryją? Kto tak naprawdę jest przyjacielem, a kto wrogiem? Czy wyjazd mężczyzny zakończy się sukcesem?

To już ostatni tom i według mnie jest rewelacyjnym zakończeniem trylogii. Historia ciekawa i wciągająca, a przy tym pełna namiętności, niebezpieczeństwa, mafii, pościgów, humoru. Akcja toczy się szybko, co sprawia, że nie można się od książki się oderwać. Momentami byłam mocno zaskoczona tym, co się działo, moim zdaniem jest nieprzewidywalna. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterowie nadal ciekawi i dobrze wykreowani.
Główni bohaterowie się sporo zmienili od początku historii. Catriony stała się bardziej pewna siebie oraz odważniejsza. Grigoriya pozostał Diabłem, a jednocześnie stał się opiekuńczy i umiejący kochać. Mnie te zmiany się podobały.

„Dziedzic podziemia. Oblicze diabła” to książka, która jest doskonałym zakończeniem trylogii. Mnie bardzo się podobała i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Dziedzic podziemia. Oblicze diabła.

5 komentarzy:

  1. Czytałam i polecam , cąła seria jako seria jest świetna ale to tom trzeci nadrabia za całość

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa historia, fani tej trylogii na pewno będą zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny tom świetnej serii mafijnej,który bardzo mnie intryguje do poznania :) Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że panie są zainteresowane przeczytaniem książki

    OdpowiedzUsuń