środa, 19 maja 2021

Wydawnictwo Media Service Zawada Książeczka pt.: "Psi Patrol 32 Wieża z pizzy” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Psi Patrol 32 Wieża z pizzy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.








Pani burmistrz oraz Aleks chcą trafić do księgi rekordów, robiąc najwyższą na świecie wieżę z pizzy. Psi Patrol jak zawsze gotowy do pomocy i z ochotą przyłączają się do Aleksa i pani burmistrz. Jednak jest ktoś jeszcze, kto ma ochotę znaleźć się w księdze rekordów i wcale nie zamierza być uczciwy w drodze do celu. Co zrobi? Kim jest? Czy pieski pomogą zdobyć tytuł Aleksowi i pani burmistrz?

To już kolejna książeczka z tej serii, którą mam okazję recenzować i osobiście uważam, że jest świetna. Znajdziemy w niej nie za długą, a przy tym ciekawą historię, która wciągnie fanów Psiego Patrolu.

Ilustracje są duże, w żywych kolorach, adekwatne do treści. Przyciągają wzrok i zachęcają do sięgania po książeczkę.

Moim zdaniem książeczka będzie ciekawym pomysłem na prezent dla każdego fana Psiego Patrolu. Polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.




Książeczki znajdziecie na stronie Książeczki Bajeczki




5 komentarzy:

  1. Swietna ksiazeczka dla faniw psiego patrolu unas czytsna kilka razyz rzedu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fani Psiego Patrolu będą zachwyceni, jestem tego pewna❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna książeczka dla naszych urwisków :) Z Psim Patrolem nie ma mowy o nudzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna książka,psi patrol to dzieci lubią

    OdpowiedzUsuń