poniedziałek, 17 maja 2021

Wydawnictwo Jedność Książka pt.: „Konie. Mój pierwszy podręcznik" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Konie. Mój pierwszy podręcznik”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jedność.








Konie są pięknymi zwierzętami, które od dawna są obecne w życiu człowieka. Dawniej niezbędne do pracy w polu, podróżowania itp. Obecnie w wielu przypadkach zastąpiły je maszyny, jednak nie we wszystkich. Konie są wspaniałymi zwierzętami do terapii m.in. z niepełnosprawnymi dziećmi, a także kompanami podróży. Jak o nie dbać? Co jest ważne podczas przygotowań do jazdy konnej? Jakie są rasy koni? To tylko niektóre pytania, na które znajdziemy odpowiedzi w książce. Jest pełna wiedzy, faktów i ciekawostek odnośnie do koni i jazdy konnej.

Napisana jest ciekawie, zrozumiałym dla dziecka językiem. Sprawia to, że sięga po nią z przyjemnością.

Wizualnie książka zachwyca. Pełna ilustracji, obrazków i zdjęć.

W książce jest miejsce na zapiski dziecka, a także na wklejenie fotografii. To doskonały pomysł, kiedy za x lat będzie świetną pamiątką.

Okładka jest twarda i solidna. Dzięki niej książka posłuży długi czas.

Jeśli nasze dziecko kocha konie, to ta książka będzie dla niego wspaniałym prezentem. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jedność oraz na FB


Konie. Mój pierwszy podręcznik

6 komentarzy: