wtorek, 18 maja 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Nikt nie musi wiedzieć" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Nikt nie musi wiedzieć”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Muza.






Hubert Mayer od dawna pracuje w policji, jest psychologiem śledczym. Postanawia w końcu odpocząć i wybrać się na trzydziestodniowy urlop. Co prawda nie zamierza nigdzie wyjeżdżać, jednak ma swoje plany. Zamierza leniuchować na kanapie, oglądać telewizję i pić tequilę. Jednak niedane jest mu nacieszyć się urlopem, a jego plany dość szybko ulegają zmianie. Najpierw dostaje SMS-y od pewnej kobiety, która jest nachalna i chce, aby to on zajął się śledztwem odnośnie do zaginięcia jej syna. Jednak nie tylko ona coś od Huberta chce. Pojawia się u niego starzy znajomi oraz pani prokurator ze sprawą niecierpiącą zwłoki. Śledztwa okazują się trudne, pojawiają się kolejne ofiary, a do mężczyzny wraca przeszłość. Jak potoczą się śledztwa? Czy Hubert odnajdzie zabójcę? Jaka przeszłość daje o sobie znać, zmieniając jego plany? Czego chcieli jego dawni znajomi oraz pani prokurator?

Do książki mam lekko mieszane uczucia. Z jednej strony przeczytałam ją, historia mi się podobała, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. Z drugiej jest bardzo dużo wątków, a akcja toczy się szybko i to momentami sprawiało, że się lekko gubiłam w wydarzeniach. Jednak nie na tyle, aby odłożyć książkę na bok, czy abym żałowała jej przeczytania.

Bohaterów mamy wielu i według mnie są dość dobrze wykreowani. Tym razem nie przybliżę ich wam, ponieważ jest ich zbyt dużo, a o niektórych pisząc, za dużo zdradziłabym z książki.

Książka pt.: „Nikt nie musi wiedzieć” to według mnie dość dobry, choć nie genialny kryminał w wieloma bohaterami i wątkami. Ogólnie polecam.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB.


Nikt nie musi wiedzieć

9 komentarzy:

  1. Może być całkiem ciekawa ksiązka

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała zapowiedź, zapisuję ją na listę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa książka detektywistyczna,jestem zaintrygowana historią :) Wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. panie na pewno książke chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzień dobry. Jestem po lekturze książki. Czytałam ją z wielkim zainteresowaniem. Koniec mnie bardzo rozczarował. Zaczynam mieć wątpliwości co do swojej inteligencji. Może za mało uważnie czytałam? Nie rozumiem epilogu. Proszę mi wyjaśnić zakończenie wątku Domana. Na prywatnego emaila. Jeżeli nie będzie to dla Pani kłopot.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do kontaktu na prw np. przez fanpage, instagrama czy tik toka wszędzie mam taką samą nazwę

      Usuń