sobota, 22 maja 2021

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Powiedz, że zostaniesz” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Powiedz, że zostaniesz”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Książka pt.: „Powiedz, że zostaniesz” to ostatni, dodatkowy tom z serii Zapomnij, że istniałem .

Tom pierwszy to książka pt.: „Zapomnij, że istniałem”.

Tom drugi to książka pt.: „Pamiętaj, że byłam”.

Tom trzeci to książka pt.: „Obiecaj, że wrócisz”.


Bruno żyje, uratowany przez Nikite wiele miesięcy spędza w prywatnym szpitalu, gdzie pomalutku dochodzi do siebie. Jednak nikt nie wie, że żyje, zostało to zatuszowane, dla innych umarł. Chociaż bardzo tęskni za Wierą, rozumie decyzję Nikity i nie zamierza się ujawniać. Kiedy dochodzi do siebie, kupuje dom i zamierza zacząć wszystko od nowa. W jego życiu pojawia się Naira, która początkowo miała być tylko pomocą domową. Czy Bruno będzie umieć zapomnieć o przeszłości i zacząć wszystko od nowa? Czy pogodzi się ze stratą Wiery? Co go połączy z Nairą?
Katarina wiele przeszła, jednak przeszłość zostawia za sobą. Pragnie być szczęśliwa, pragnie kochać i być kochaną, jednak nie wierzy, że to się jeszcze kiedyś stanie. Kiedy zatrudnia Timura, ogrodnika, który od początku wymaga, aby mu towarzyszyła w ratowaniu roślin, nie wie, że on tak zmieni jej życie. Dość szybko wkrada się w jej serce, jednak nic nie jest takie proste. On jest z innego świata, jest zupełnie inny niż mężczyźni, z którymi była. Czy zdobędzie jego serce?

Książka podzielona jest na trzy części. W piersistej poznamy dalsze losy Bruna oraz Narię, w drugiej Katarina i Timura, natomiast trzecia to trochę słów od autorki. Obie historie są ciekawe i wciągające, wiele wyjaśniają, są doskonałym zakończeniem serii.

Bohaterowie doskonale znani z poprzednich tomów, nadal są postaciami ciekawymi i dobrze wykreowanymi. Poznajemy też kilka nowych osób.
Naria mimo młodego wieku wiele przeszła. Niedawno straciła mamę i została sama. Wstępnie to mama miała pracować u Bruna, jednak kobieta liczy, że będzie mogła ją zastąpić. Musi mieć pracę, musi spłacać dług, inaczej straci swoje miejsce, stanie się bezdomna. To bohaterka, którą polubiłam, której mocno kibicowała.
Timur jest ogrodnikiem, który jest bardzo dobry w swoim fachu. To mężczyzna przystojny, małomówny, z przeszłością, której nie chce nikomu zdradzać. To bohater, który czasami był bardzo niezdecydowany, jednak ogólnie go polubiłam, w szczególności jak odkryłam jego tajemnice.

Bardzo się cieszę, że autorka postanowiła napisać tę książkę. Moim zdaniem jest doskonałym dopełnieniem serii. Obie historie były ciekawe i wciągające. Ze swojej strony z wielką przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB


Powiedz, że zostaniesz

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa seria😊 chętnie przeczytam😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa historia do poczytania zwłaszcza latem nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zaintrygowana ta historią.Trudna miłość,którą mam ochotę poznać :) Wpisuję ksiązkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń