środa, 7 kwietnia 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "King Maker” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „King Maker”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „King Maker” to trzeci tom cyklu King Maker.

Tom pierwszy to książka pt.: „Money Man”.

Tom drugi to książka pt.: „Queen of Men


Bailey znika i choć nic z jej ze zniknięciem nie jest do końca wiadome, Kalen nie zamierz siedzieć z założonymi rękami. Nieważne czy kobieta została porwana, czy po raz kolejny uciekła, musi ją odnaleźć, aby wiedzieć, czy jest bezpieczna. Również Turner bardzo się martwi i choć nie ma takich możliwości jak jego rywal, też che pomóc. Co się stało z Bailey?
Kobieta będzie musiała w końcu podjąć decyzję, kogo wybiera, co wcale nie jest dla niej takie łatwe. Mężczyźni są zupełnie inni, a ona na swój sposób kocha każdego. Kogo wybierze?
Kalen ma pomysł jak odkryć, kto próbuje go zniszczyć. Jednak aby to się udało, potrzebuje pomocy Bailey. Tak naprawdę ufa bardzo niewielu osobą, w tym jej. Czy kobieta zdecyduje się mu pomóc? Czy odkryją prawdę? Czy przestanie jej grozić niebezpieczeństwo?

To już ostatni tom z serii i według mnie najbardziej dynamiczny. Cały czas coś się dzieje, jest pełno zwrotów akcji, które momentami potrafiły mnie zaskoczyć i to bardzo. Mnie osobiście historia Brailey i Kalena się podała, uważam, że była ciekawa i wciągająca.

Bohaterowie pozostają ciekawi, dobrze wykreowani, chociaż nadal się zmieniają.
Kalen przeszedł ogromną zmianę. Z mężczyzny, który myślał tylko o sobie, zabawie i dobrym seksie stał się mężczyzną umiejącym kochać, opiekuńczym, troskliwym.
Bailey nadal pozostaje zagubiona. Nadal nie dokonała wyboru, raniąc przez to obu mężczyzn. No cóż, nie jest moją ulubioną bohaterką i tak już pozostanie.

„King Maker” to książka, która mnie osobiście się podobała. Polecam całą serię na leniwe popołudnie.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


King Maker

5 komentarzy:

  1. Z przyjemnością i ja przeczytałabym tę książkę już dziś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zaintrygowana tą historią :) Książka trzyma w napięciu,po takiej recenzji mam na nią ogromną chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń