poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Queen of Men" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Queen of Men”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „Queen of Men” to drugi tom cyklu King Maker.

Tom pierwszy to książka pt.: „Money Man”.



Bailey czuje się zraniona i oszukana. Postanawia wrócić do domu, do społeczności, która żyje zupełnie inaczej niż większość, która ma własne prawo i zasady, z której uciekła, mając wiele planów i marzeń. Nie planowała tam wracać, jednak w obecnej sytuacji nie widzi innego wyjścia.
Docierając na miejsce, domyśla się, że nie wszyscy będą zachwyceni jej powrotem. Mimo wszystko robi jej się przykro, widząc reakcję jednej z sióstr oraz ojca. Jednak nie wszyscy się tak zachowują, mama i część rodzeństwa cieszy się z jej powrotu. Również Turner (jej były narzeczony) jest szczęśliwy, kiedy widzi kobietę. Ma jej wiele do powiedzenia, a także zamierza o nią zawalczyć.
Wracając w rodzinne strony, chciała zapomnieć o Kalenie, zastanowić się co dalej. Nie jest to jednak takie proste, a mężczyzna nie zamierza odpuścić, tym bardziej, kiedy odkrywa, że Bailey jest w niebezpieczeństwie i to z jego winy. Kobieta czuje się coraz bardziej zagubiona. Z jednej strony wracają uczucia do Turnera, z drugiej nie potrafi zapomnieć o Kalenie. Kogo wybierze? Czy wybaczy Kalenowi? Kto zagraża jej bezpieczeństwu?

Pierwszy tom mi się podobał, na dodatek skończył się tak zaskakująco, że nie mogłam doczekać się kontynuacji. Jak wypadł tom drugi? Według mnie dość dobrze, chociaż jest trochę inny niż ten pierwszy. Wraz z bohaterką przenosimy się w jej rodzinne strony, poznajemy rodzinę, przyjaciół, zasady, jakie tam panują, a to pozwala nam spojrzeć na kobietę trochę z innej strony. Historia według mnie jest ciekawa i wciągająca, a książkę czyta się bardzo szybko.

Bohaterowie pozostają ciekawi, dobrze wykreowani, chociaż nie będę ukrywać, że co do niektórych zmieniłam zdanie.
Bailey, w poprzednim tomie bardziej lubiłam. Tu była zagubiona i zraniona, ale to nie o to chodzi. Nie podobało mi się jej zachowanie odnośnie do Turnera. Dawała mu nadzieję, a skoro nadal coś czuła do Kalena, nie powinna tego robić.
Kalen również się zmienił, jednak według mnie na plus. Stał się bardziej opanowany, zmienił swoje priorytety, zaczął myśleć nie tylko o własnych potrzebach, ale przede wszystkim o innych.
W tym tomie poznajemy również Turnera, narzeczonego Bailey. Osobiście go polubiłam. To mężczyzna opiekuńczy, dobry, dbający o innych.

Według mnie książka pt.: „Queen of Men” jest ciekawa i wciągająca. Mnie się podobała i polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe


Queen of Men

4 komentarze:

  1. Zapowiada sie ciekawie�� KW

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie sie zapowiada, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo zaintrygowana tą książką :) Jestem bardzo ciekawa jak potoczą się losy głownej bohaterki Bailey :) Wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń