niedziela, 18 kwietnia 2021

Wydawnictwo HarperCollins Polska Nowości z Serii Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję nowości z serii Akademia mądrego dziecka. A to ciekawe, jakie otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids.


Do recenzji otrzymałam dwie książeczki:

  1. Książka pt.: „Ja i moja mama”

  2. Książka pt.: „Czy to jest moje”














W książeczce pt.: „Ja i moja mama” poznamy małą koalę i jej mamę, dowiemy się, co robią wspólnie, co lubią, jak widzi mamę mała koala.
Druga książeczka to opowieść o tym, co jest pewnego dziecka.

W obu książeczka tekst jest ciekawy, nie za długi, wpadający w ucho. Znajdziemy w nich wiersze napisane przez Zbigniewa Dmitroca, polskiego poety i bajkopisarza.

Książeczki są kartonowe, z grubymi stronami i zaokrąglonymi rogami. Są bezpieczne dla dziecka, a przy tym solidne.

Wizualnie są śliczne. Ilustracje duże i kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają dziecko do sięgania po książeczki.

Obie książeczki posiadają „otwory”, jedna w kształcie kółeczka, druga serduszka. Każda kolejna strona to coraz mniejszy „otwór”.

Moim zdaniem obie książeczki są wspaniałe, zdecydowanie dostosowane do maluszków. To pozycje, które bawią i uczą. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperKids oraz na FB KsiążkoSfera HarperKids


Ja i moja mama

Czy to jest moje

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kolorowe bajeczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne kolorowe bajeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne książeczki, dzieciaczki będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne książeczki dla naszych małych urwisków :) Grube strony posłużą na długo,obrazki przyciągają uwagę maluszków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne mądre książki dla małych dzieci

    OdpowiedzUsuń