środa, 10 marca 2021

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Kasta. Granice pokusy" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Kasta. Granice pokusy”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Kinsley zaczyna studia i chociaż z jednej strony się cieszy, z drugiej wie, że ten rok nie będzie spokojny. Jej „brat” należy do Kasty, a to oni żądzą tą uczelnią, a na dodatek pragną ją w swych szeregach. Jej wszelkie protesty, mają gdzieś, oni nie odpuszczają. Jeśli czegoś zapragną, muszą to mieć, niezależnie od konsekwencji, a pragną dziewczyny, na dodatek cała piątka stojąca na czele Kasty. Czy zdobędą Kinsley, a może po raz pierwszy odpuszczą? Kto wygra – Kinsley czy Kasta?

To zdecydowanie książka, która będzie miała zwolenników i przeciwników. Pełna seksu, namiętności, jednak nie w grzecznej formie, a takiej, że spowodują rumieńce na policzkach nawet tych, którzy uważają się otwarci na takie tematy. To książka, która rozpala, łapie w swoje „szpony” i nie pozwala się wyrwać. Szczerze powiedziawszy, czytałam wiele dość niegrzecznych książek i wiele mi się podobało, jednak Kasta jest zupełnie inna, mroczniejsza, odważniejsza, niepodobna do żadnej wcześniej mi znanej.

Głównych bohaterów jest kilku. Oczywiście Kinsley oraz pięciu „szefów” Kasty. Książkę czytamy zamiennie, oczami wszystkich bohaterów. Tym razem nie przedstawię wam każdego bliżej. Dlaczego? Dlatego, że zdradzając, jacy są bohaterowie, zdradzę za dużo z książki. Powiem tylko tyle, że każdy jest na swój sposób ciekawy, każdy mroczny i sprawiający, że chce się go poznać bliżej.

„Kasta. Granice pokusy” to książka dla odważnych kobiet, które chcą poznać mroczne sekrety niebanalnych bohaterów. Mnie się podobała i polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB.



9 komentarzy:

  1. Mroczne sekrety bohaterów...czemu Nie!
    Z przyjemnością sięgnę po taką lekturę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie zaciekawiła,z pewnością przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie zaciekawiła,z pewnością przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa książka, chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Historia wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Historia wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Historia wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka,która ma swój charakter,pełno scen erotycznych.Mnie przekonała by po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń