środa, 10 marca 2021

ARA Szczecin Płyn do czyszczenia i mycia sanitarnych WC Heros cytrusowy - Opinia

 

Zapraszam na opinię o płynie do mycia WC Heros Cytrusowym, jaki otrzymałam od firmy Ara Szczecin.





Płyn przeznaczony jest do muszli klozetowych, umywalek, powierzchni chromowanych, armatury łazienkowej i kuchennej, glazury podłogowej i ściennej. Osobiście używam go do WC, a efekty, jakie uzyskuję, zdecydowanie mnie zadowalają. Bez problemu radzi sobie z wszelkimi zanieczyszczeniami, nie ma konieczności długiego szorowania. Wystarczy zaaplikować go, a następnie pozostawić go na około 15 minut, po tym czasie umyć szczotką do WC i spłukać wodę. Zauważyłam również, że odkąd używam, płynu od Ara Szczecin nie powstaje kamień w toalecie, a mam twardą wodę.

Wydajność według mnie jest na wysokim poziomie. Nie trzeba wylać pół butelki, aby uzyskać satysfakcjonujący efekt dlatego starcza na dłuższy czas.

Konsystencja jest średnio gęsta, żelowa. Płyn nie spływa w szybkim tempie, co według mnie jest dużym plusem, ponieważ zdąży „zadziałać”.

Opakowanie, w którym się mieści płyn, jest wygodne w użyciu, z dłuższym i średnio wąskim zakończeniem. Zakrętka posiada blokadę przed dziećmi i to nie byle jaką, szczerze powiedziawszy, sama miałam problem z otworzeniem. Daje nam to gwarancję, że dziecko nie dostanie się do zawartości.

Zapach lekko cytrusowy, nazwałabym go „znośnym”. Płyn ani nie śmierdzi, ani nie ma cudownego zapachu.

Płyn do mycia WC Heros znam już od jakiegoś czasu (nie jest to pierwsza butelka, jaką używałam) i osobiście uważam, że jest skuteczny i wygodny w użyciu. Polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB


Płyn do mycia WC Heros Cytrusowy

10 komentarzy:

  1. Testowałam produkt, sprawdził się, polecam💛

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn bardzo słabo czyści. Moja opinia jest zdecydowanie negatywna. Uważam, że można znaleźć znacznie lepsze płyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogę się zgodzić, stosuję od lat i jestem bardzo zadowolona, no chyba, że używany do baaaardzo dużych i starych zabrudzeń to się nie wypowiem, ponieważ na takich nie miałam gdzie przetestować, jednak z codziennymi radzi sobie doskonale :)
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuję za fajną recenzje i polecenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam, fajnie, ze ma cytrusowy zapach

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję go testować,sprawdził się u mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mamy sprawdzone środki czystości to na pewno warto się ich trzymać. Ale nie znaczy, że ktoś inny może uważać je za mało skuteczne, zwłaszcza jeśli używała ta osoba środka który czyści dokładniej. Warto zwracać uwagę na skład, cenę produktów także.

    OdpowiedzUsuń