wtorek, 2 lutego 2021

Wydawnictwo Lipstick Books Książka pt.: "Klub Pana G" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Klub Pana G”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Lipstick Books.





Milena zajmuje się domem, mężem i jego dziećmi. Nie czuje się doceniana przez nikogo, a rola kury domowej coraz mniej jej odpowiada. Kiedyś mąż ją uwodził, obsypywał prezentami, zabierał na wyjazdy, teraz wylicza jej wszystko, nigdzie nie zabiera, uważa, że wszystko należy do jej obowiązków. Na dodatek zaczyna podejrzewać, że ją zdradza.
Kobieta zaczyna mieć wszystkiego dość. Czuje się coraz bardziej rozczarowana swoim życiem, które miało być bajkowe, a okazało się, że do bajki mu bardzo daleko. Kiedy w kawiarni poznaje Gabriel, po niedługim czasie pozwala się uwieść. Mężczyzna wprowadza ją w świat niesamowitych doznań podczas seksu, a także do tajemniczego klubu. Jak potoczy się znajomość z Gabrielem? Jak spodoba jej się nietypowy klub? Jakie podejmie decyzje odnośnie do swojego małżeństwa?

Zacznę od tego, że jest to erotyk i to dość mocny i trzeba mieć to na uwadze, sięgając po książkę. Dużo seksu, dużo przemyśleń na ten temat, szczegółowych opisów itp. Jednak, chociaż książka jest „naładowana” erotyzmem, znajdziemy w niej również dość przyjemną historię. Mnie osobiście książka się spodobała i znalazłam w niej, dokładnie to, czego się spodziewałam.

Milena jest bohaterką mająca wady i zalety. Nie zawsze podobało mi się jej zachowanie, czasem wręcz było drażniące, jednak ogólnie nawet ją polubiłam.

„Klub Pana G” to książka, którą polecam, ale tylko dla osób, które mają ochotę przeczytać dość mocnego erotyka, a także dość dokładne opisy seksu (i to nie tylko grzecznie w łóżku mężczyzna + kobieta) nie będą przeszkadzać.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Foksal gdzie znajdziemy książki Wydawnictwa Lipstick Books, a także na FB Lipstick Books



Klub Pana G

8 komentarzy:

  1. Zobaczymy może przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie mam czasu czytac a tu tyle ciekawych

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie mam czasu czytac a tu tyle ciekawych

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa,pikantna,pełna emocji książka.Nie mogę się doczekać tej historii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem właśnie po tej lekturze i mogę powiedzieć, że bardzo zaciekawiła mnie fabuła, a przyjemny styl pisania autorki sprawił, że przeczytałam tę książkę w jeden dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń