środa, 3 lutego 2021

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Obiecaj, że wrócisz" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Obiecaj, że wrócisz”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.





Książka pt.: „Obiecaj, że wrócisz” to trzeci tom z serii.

Tom pierwszy to książka pt.: „Zapomnij, że istniałem”.

Tom drugi to książka pt.: „Pamiętaj, że byłam”.


Zmuszona do ślubu z własnym kuzynem, postanawia uciec od niego i rodziny. Wiera nie chce mieć nic wspólnego ze swoją rodziną, a uciekając od nich, szukając kryjówki, postanawia poprosić o pomoc Wiktora (który należy do innej rodziny Mafijnej) i to był jej błąd. Kobieta zostaje wywieziona na wieś i ma zamieszkać z jego ciotką. Niby otrzymała schronienie, czyli to o co prosiła, jednak przestała mieć możliwość decydowania, kiedy może go opuścić. Po pewnym czasie zostaje przewieziona do Polski, gdzie zostaje odebrana przez mężczyznę na wózku. Bruno od początku jest tajemniczy, nie pozwala się do siebie zbliżyć, jednak Wierę, pomimo wszystko coś do niego ciągnie.
Wiera miała być jego kolejnym zleceniem. Zgadzając się na jej pilnowanie, nie wiedział, jak namiesza mu w życiu. Mężczyzna żyje zemstą, chce zniszczyć tych, przez których zginął jego ojciec. Wszystko ma dokładnie zaplanowane, jednak ta uparta kobieta, za bardzo zaczyna mieszać, psując mu plany. Na dodatek zaczyna do niej czuć coś, czego czuć nie powinien. Czy Wiera odzyska wolność? Czy Bruno się zemści? Co ich połączy? Jakie tajemnice skrywa mężczyzna?

To trzeci to z serii i chociaż trochę inny niż poprzednie, według mnie tak samo dobry. Poznajemy tu historię Wiery i Bruno, ale również dalsze losy bohaterów dwóch poprzednich tomów. Wiele tajemnic wychodzi na jaw, wiele spraw znajduje swoje rozwiązania. Historia ciekawa, wciągająca, dość dynamiczna, a momentami zaskakująca. Znalazłam w niej mafijne porachunki, tajemnice, niebezpieczeństwa, a także miłość, która nie powinna się zdarzyć, a jej finał jest bardzo zaskakujący. Książkę czyta się bardzo szybko, przeżywając historię razem z bohaterami. Osobiście nie mogłam się od niej oderwać praktycznie od pierwszych stron, a do ostatnich.
Bohaterów poznałam już w poprzednich tomach, jednak szczerze powiedziawszy, zmieniłam o nich zdanie.
Wiera wydawała się egoistyczną, rozwydrzoną, zapatrzoną w siebie kobietą, a wcale taka nie jest. Żyjąc w świecie, jakim żyła, nie miała nic do powiedzenia. Niejednokrotnie skrzywdzona, zmuszona do ślubu z własnym kuzynem, niemająca wsparcia praktycznie w nikim, ma wszystkiego dość. Jej zachowanie nie zawsze jest idealne, jednak poznając jej historię, jestem w stanie go zrozumieć.
Bruno żyje zemstą. Chce sprawiedliwości, której nie dostał, będąc dzieckiem. Chce, aby wszyscy, którzy przyczynili się do śmierci jego ojca, zapłacili za to. Ma plan i zamierza się go trzymać. Jednak plan planem, a życie lubi iść własnym torem. Wejście do jego życia Wiery zmieniło wiele, a on zaczyna pomalutku zmieniać swoje wartości. To bohater, który zmienia się podczas historii, który idealnie do niej pasuje - niebezpieczny, bezkompromisowy, taki któremu lepiej nie wejść w drogę.

„Obiecaj, że wrócisz” to książka, która zdecydowanie mi się podobała. Znalazłam w niej ciekawą, wciągającą, dynamiczną, pełną niezabezpieczenie i nieprzewidywalną historię. Z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB.



8 komentarzy:

  1. Bardzo fajna recenzja,z pewnością przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna recenzja,z pewnością przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam, książka świetną jak cała seria

    OdpowiedzUsuń
  4. Wciągająca historia warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam książki z wątkiem mafijnym ❣

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno ksiązkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  7. Romantyczno-sensacyjna książka,która w całości pochłonie każdą czytelniczkę :)

    OdpowiedzUsuń