niedziela, 7 lutego 2021

Kosmetyki dla Ciebie Avon żel pod prysznic senses Citrus Zing - Opinia

 

Zapraszam na opinię o Żelu pod prysznic Avon Senses Citrus Zing, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.




Zacznę od zapachu, ponieważ mnie się spodobał. Jest dobrze wyczuwalny, podczas użycia unosi się w łazience, natomiast na skórze pozostaje jego delikatna nuta. Według mnie żel ma zapach cytrusowy, z przewagą zapachu limonki.

Żelu używam zarówno do mycia rąk, jak i całego ciała i według mnie doskonale oczyszcza skórę, a jednocześnie nie powoduje jej wysłużenia. Po użyciu towarzyszy mi uczucie świeżości, orzeźwienia (głównie dzięki cytrusowemu zapachowi).

Opakowanie jest dość duże (720 ml), a przy tym ładne i wygodne w użyciu. Dzięki pompce nie ma problemu z jego używaniem, nawet kiedy mamy mokre ręce.

Konsystencja nawet gęsta, a do tego dobrze się pieni, tworząc dość sporo pachnącej piany. Żel jest wydajny, a do tego jest go dużo w opakowaniu, a to sprawia, że starczy na naprawdę długi czas.

Jakiś czas temu miałam ten sam żel, jednak w innym opakowaniu, już wtedy go polubiłam. Jednak to opakowanie i ta pojemność jest zdecydowanie praktyczniejsze. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie, gdzie możecie zamówić szampon i nie tylko.

6 komentarzy:

  1. Chętnie bym przetestowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach jest bardzo ladny, świeży, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
  3. Również bardzo Aniu polubiłam ten żel,za zapach,wydajność i dobre opakowanie.Kosmetyki Avon bardzo często u mnie goszczą :)

    OdpowiedzUsuń