piątek, 8 stycznia 2021

Wydawnictwo Nowa Proza Książka pt.: "Miłość toksyczna" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Miłość toksyczna”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Nowa Proza.





Już od jakiegoś czasu zaczęłam dzielić poradniki na takie zwykłe i te według mnie niezwykłe. Książka pt.: „Miłość toksyczna” jest według mnie niezwykłym poradnikiem. Dlaczego? Ponieważ nie znajdziemy w niej tylko „suche” fakty, a autorka nie próbuje nam wmówić, że zna doskonałe sposoby, które wystarczy poznać i nagle, w jakiś magiczny sposób wszystko będzie wspaniale. W książce znajdziemy wiele prawdziwych historii, z których możemy wyciągnąć wnioski, a do tego komentarze, notatki, podpowiedzi autorki. To naprawdę bardzo wartościowa pozycja, która nie dołuje, za to pomaga odnaleźć się w relacjach z innymi, rozróżnić, kiedy jest ona toksyczna i znaleźć sposób, aby coś zmienić.

Książka jest w twardej, solidnej okładce, co sprawia, że na pewno posłuży dłuższy czas.

„Miłość toksyczna” nie jest łatwą lekturą do poduszki. Opowieści kobiet, które poznałam w książce, nieraz były straszne i sprawiły, że zaczęłam bardziej doceniać to, co mam. To książka, którą czytałam po kilka\kilkanaście stron i za każdym razem wymagała ode mnie zrozumienia i przemyślenia tego, co przeczytałam. Jednak moim zdaniem to książka, którą zdecydowanie warto przeczytać i zastanowić się, czy aby sami (lub ktoś nam bliski) nie żyje w toksycznej relacji. Zdecydowanie polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Nowa Proza 

oraz strony autorki 

Agnieszka Przybysz Kobieca Moc i na FB




8 komentarzy:

  1. Warto przeczytać , by zrozumieć, że bywa i taka miłość .

    OdpowiedzUsuń
  2. O malo spotykam ksiazki dla doroslych w twardej oprawie a tu zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna książka ,być może przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za poradnikami, ale opsi brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ciekawa książka, dzięki prawdziwym historiom...

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie książki są czasem bardzo pomocne w życiu, przeczytalabym z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa pozycja książkowa,warta naszej uwagi.Miłość jako "temat rzeka" wciąż czegoś nowego się dowiadujemy o związkach.

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń