poniedziałek, 11 stycznia 2021

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Sekret mojego męża" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Sekret mojego męża”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Życie Natalii jest dość szczęśliwe i poukładane. Prowadzi własną kawiarnię, co daje jej wiele radości, jest szczęśliwą matką. Jedyne co zaczyna jej przeszkadzać to rutyna, która zaczyna się wkradać do jej związku, sprawiając, że nie jest już jak kiedyś, choć nadal pozostaje dość szczęśliwy. Niestety jej życie okazuje się jednym wielkim pozorem, a odkrycie, że mąż zamontował jej w samochodzie GPS, jest dopiero początkiem zdarzeń. Natalia im bardziej zaczyna dociekać, tym bardziej zaczyna się zastanawiać, kim tak naprawdę jest jej mąż Adam. We wszystkim nie pomaga pojawianie się Jakuba, mężczyzny z jej przeszłości. Kim tak naradę jest Adam? Dlaczego ukrywa prawdę przed żoną? Czy Natalia, poznając prawdę, będzie umieć mu jeszcze zaufać? Jak potoczą się losy ich małżeństwa? Co z tym wszystkim będzie miał wspólnego Jakub?

Historia zdecydowanie mi się podobała, w szczególności od momentu jak Natalia zaczyna odkrywać tajemnice Adama. Historia ciekawa, wciągająca, dynamiczna, pełna namiętności, tajemnic, zwrotów akcji. Wielokrotnie mnie zaskoczyła podczas czytania, co według mnie jest plusem (nie potrafiłam przewidzieć co będzie dalej, a to sprawiało, że nie potrafiłam odłożyć książki na bok).

Natalia to bohaterka dość ciekawa, mająca wady i zalety. Z jednej strony po odkryciu GPS – u w swoim samochodzie próbuje za wszelką cenę odkryć prawdę, z drugiej momentami jest dość naiwna. Ogólnie jednak ją polubiłam.
Adam jest mężczyzną o kilku twarzach i to dosłownie. Męski, dbający o rodzinie (choć robi to dziwnie, ukrywając przed nią wiele ze swojego życia), władczy, mający własne zdanie. Nie napiszę Wam o nim za dużo, ponieważ wtedy musiałabym zdradzić jego sekrety. Moim zdaniem to bohater idealny do historii z tej książki.

„Sekret mojego męża” to książka, która była bardzo ciekawa i wciągająca. Podczas czytania trzymała w napięciu, była zaskakująca, pełna namiętności, tajemnic, zwrotów akcji. Bardzo mi się podobała, a po zakończeniu wnioskuję, że będzie tom drugi (a przynajmniej bardzo na to liczę). Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB.


Sekret mojego męża

9 komentarzy:

  1. Fajna recenzja,warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka ma intrygujący tytuł, a opis zacheca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytul ciekawy, również jestem ciekawa tego sekretu

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość ciekwa , może przeczytam, zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pełna namiętności i zwrotów akcji książka jak najbardziej jest w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytałam i bardzo mnie ciekawi, dlaczego Adam ma sobowtóra swojej żony i czy był jej wierny? Może on ma zamiar ją tym sobowtórem zastąpić. Wiadome jest, że te drogie suknie , o których mówiła stylistka były kupowane dla Sobowtóra Natalii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna,zaskakująca i pełna niebanalnych akcji książka.Już wpisuję ją na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń