niedziela, 10 stycznia 2021

Fotobum.pl Fotokalendarz biurowy Terminarz - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o fotoKalendarzu Biurowym Terminarz, jaki otrzymałam od Fotobum.pl.







Wymiar całkowity kalendarza to 23 x 14 cm. Według mnie nie jest ani duży, ani mały. Nie zajmuje dużo miejsca, a jednocześnie jest dość czytelny.

Zrobienie go nie stanowi najmniejszego problemu. Wszystko odbywa się na stronie Fotobum, bez konieczności pobierania, jakichś programów. Można go zamówić zarówno na komputerze czy tablecie, jak i na smartfonie, co daje nam możliwość stworzenia go również poza domem.

W fotokalendarzu znajdziemy 13 zdjęć. Każde wygląda ładnie. Już na pierwszy rzut oka widać, że jest wysokiej jakości.

Każdy dzień to mały kwadrat z numerem dnia oraz miejscem, w którym można coś zapisać.

Uwielbiam fotoprodukty, co już na pewno niejednokrotnie zauważyliście. W tym kalendarzu oczywiście poza jakością i łatwością wykonania, zdecydowanie podoba mi się fakt, że znalazłam w nim miejsce do drobnych zapisków (np. jakiegoś spotkania). Moim zdaniem warto go posiadać i z przyjemnością polecam.


ZAMÓWIENIA Z KODEM bwcvhy dają 10% rabatu na cały asortyment Fotobum ♥



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Fotobum.pl oraz na FB.


FotoKalendarze Biurkowe

FotoKalendarz Biurkowy Terminarz

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny. Uwielbiam kalendarze, choc ja wole tójdzielne .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kalendarz tylko szkoda, ze nie ma imienin. Plus za to, ze można go zamówic ze smartfona

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są personalizowane kalendarze....uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny fotokalendarz,jedyny w swoim rodzaju :) Można pomyśleć o prezencie dla dziadków,przydatna rzecz w każdym domu :

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kalendarz,można dac taki komuś na prezent

    OdpowiedzUsuń