sobota, 9 stycznia 2021

Sfera Koszulek Maseczka bawełniana Halloween Dynia - Opinia

 

Zapraszam na opinię o maseczce bawełnianej Halloween dynia, jaką otrzymałam od Sfery Koszulek.





Maseczki mają zwolenników i przeciwników, jednak niezależnie do jakiej grupy się należy, fakt jest taki, że mamy obowiązek je nosić poza domem. Wybór zrobił się ogromny, w szczególności w tych wielorazowych, więc można sobie dobrać taką, aby nam pasowała.

Osobiście używam zarówno maseczek jednorazowych (które po użyciu wyrzucam), jak i takie wielorazowe (które staram się każdorazowo prać). Czego szukam w maseczkach wielorazowych? Przede wszystkim jakości i wygody noszenia. Nie czarujmy się, maseczka bawełniana nie chroni nas przed wirusami, bardziej przed mandatem, jednak osobiście uważam, że w wielu przypadkach się sprawdzają. Używam ich m.in. jeśli muszę dostać się z domu do samochodu lub jestem na świeżym powietrzu.

Maseczka od sfery koszulek spodobała mi się ze względu na wygląd. Niby na Halloween, jednak ja ją noszę również teraz i według mnie jest naprawdę ciekawa.

Jak z jakością? Według mnie jest na wysokim poziomie. Maseczka była prana wiele razy, a nadal wygląda idealnie. Nadruk nie zniknął, nie popękał, a kolor pozostał intensywnie czarny.

Maseczka dość dobrze przylega do twarzy, chociaż nie powiem, że idealnie (jednak ja jeszcze nie znalazłam maseczki wielorazowej, która idealnie przylega do twarzy w każdym miejscu). Sznureczki są grubsze, co sprawia, że nosi się ją wygodnie (nie obciera uszów).

Według mnie maseczka od Sfery Koszulek ma same zalety. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Sfera Koszulek oraz na FB


Maseczka bawełniana Halloween Dynia

7 komentarzy:

  1. Też korzystam z bawełnianych maseczek w przestrzeni publicznej, jak i z aptekarskich dwuwarstwowych.
    Ciekawy print, super, że po praniu nic się nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do maseczek się przyzwyczaiłam, mam ich kilka różnych. Nie są złe, spokojnie z przyleganiem nie narzekam da się oddychać (oczywiście spadając max 1h bo im dłużej, tym gorzej) ale różnice robią właśnie te sznureczki tasiemki lub gumki. Te ostanie to masakra na dłuższą mete

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa maseczka, widac że jakościowo jest bardzo dobra

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma obowiązku noszenia maseczek. Sam premier mówił i sam nie wie po co je ludzie noszą.🤔

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio korzystan z komuna zamiast maseczki ale te maja ladny wzor

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna maseczka,wizualnie przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń