sobota, 2 stycznia 2021

HarperCollins Polska Książka pt.: „Pozory mylą" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Pozory mylą”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.





Pierwsze spotkanie Corta i Minie nie należało do udanych. Wpadli na siebie w mieście i nie było to za miłe spotkanie. Kolejne spotkania wcale nie były lepsze, tym bardziej że kobieta przyjaźniła się z jego kuzynem. Tak naprawdę nic o sobie nie wiedząc, ocenili się nawzajem, a każde spotkanie kończyło się katastrofą. Jednak praktycznie od początku ich ciągnie do siebie, a im więcej dowiadują się o sobie, tym bardziej zmieniają zdanie o tej drugiej osobie. Zarówno Cort, jak i Minie mają swoje tajemnice, które mogą wiele zmienić. Czy ta dwójka ma szansę na bycie razem pomimo różnic, jakie je dzielą? Jakie tajemnice skrywają?

Na pewno nie jest to książka z tych, co zapamięta się na wiele miesięcy, jednak mnie się podobała. Historia Corta i Minie była ciekawa i wciągająca, a momentami dość zabawna. Podczas czytania nie wywołała wielkich emocji, jednak w jej przypadku nie miało to znaczenia. Według mnie to taka „lekka pozycja” na leniwy wieczór pod kocykiem.

Minie to kobieta po przejściach i to niemałych. Jej matka (chociaż ja bym tak tej kobiety nie nazwała) zgotowała jej piekło. Zamiast kochać i bronić, pozwalała, aby się nad nią znęcano i broniła swoich facetów zamiast córki. Kiedy została sama, tak naprawdę odetchnęła, zaczęła pisać książki i naprawdę jej to nieźle wychodziło. To kobieta, która z jednej strony nie potrafi zapomnieć o przeszłości, a z drugiej jest bardzo odważna i aby jej książki były realistyczne, robi bardzo dużo. Osobiście ją polubiłam.
Cort jest mężczyzną, o którym marzą kobiety – męski, seksowny, pewny siebie. Jednak jego serce jest zamknięte dla wszystkich, ma dość kobiet, które patrzą tylko na zawartość jego portfela (w sumie niemałą zawartość) i właśnie dlatego wyjeżdża do kuzyna, aby stać się, chociaż na chwilę anonimowym kowbojem. To bohater, którego trzeba poznać, aby móc polubić.

„Pozory mylą” to książka, która mnie osobiście się podobała i uważam, że jest doskonała na leniwe popołudnie pod kocykiem. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperCollins oraz na FB HarperCollins Polska


Pozory mylą

8 komentarzy:

  1. Cos ostatnio czesyo dajesz. 8 tylko czy az

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa książka. Chętnie przeczytam kolejna książka tej autorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze czasem jest poczytać cos lekkiego

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się książki przy, których można się pośmiać. ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością poczytałabym tę książkę przy kominku z kubkiem gorącej herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo zaciekawiona tą historią,chętnie ją zgłębię w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie książkę na pewno chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń