poniedziałek, 7 grudnia 2020

Wydawnictwo Rebel Gra Top 10 - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o grze Top 10, jaką otrzymałam od firmy Rebel.











Wybieramy kapitana, a następnie tworzymy dwa stosy z kart (1 z kart z numerkami, a 2 z zajawkami). Kapitan bierze kartę z zajawkami i czyta 1 z 2 zajawek tak, aby każdy z graczy słyszał. Następnie gracze biorą po jednej karcie z numerem (nie pokazując nikomu). Gracze po kolei czytają odpowiedzi na zajawkę zgodnie z numerkiem na karcie, a kapitan zgaduje, gdzie na skali jest odpowiedź.

Zasady według mnie są średniej trudności. Potrzeba chwili, żeby je zrozumieć na tyle, aby gra sprawiała radość. W instrukcji znajdziemy zasady w wersji „podstawowej” oraz wariant eksperski. Instrukcja jest jasna i czytelna, co zdecydowanie ułatwia zrozumienie zasad.

Wizualnie gra jest dość ładna, utrzymana w kolorze niebieskim.

Elementy są wysokiej jakości, podczas normalnego używania nic złego się z nimi nie dzieje. Wszystko mieści się w niedużym pudełku, co dla mnie jest dość znaczące.

Gra przeznaczona dla dzieci od 14 roku życia i według mnie wiek jest w miarę dobrze dobrany.

Top 10 to gra, która doskonale nadaje się na spotkania w większym gronie. Podczas grania jest dużo śmiechu i dobrej zabawy. Polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Rebel oraz na FB


Top 10


9 komentarzy:

  1. Ciekawa gra , dość prosta, taką gre myślę polubi każdy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna gra,super na prezent

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna gra dla starszych dzieci i dorosłych

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gra , sama bym w nia chętnie zagrąła

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł na prezent już jest😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna gra dla całej rodziny jak i znajomych Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna gra,u mnie jednak musi troszkę poczekać bo wiekowo nie pasuje do moich urwisków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna gra dla większej grupy znajomych

    OdpowiedzUsuń