niedziela, 6 grudnia 2020

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Świąteczna noc" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Świąteczna noc”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





W książce znajdziemy zbiór dziesięciu opowiadań z zimą w tle. Część autorów każdy zna (a przynajmniej tak mi się wydaje), jednak są i takie mniej znane. Sprawia to, że czytelnik może przeczytać coś, co już wcześniej znał, co wywoła u niego wspomnienia, ale również odkryć coś zupełnie nowego. Opowiadania są ciekawe i klimatyczne. Każde z nich ma coś w sobie, co sprawia, że wywołało we mnie wiele emocji, zabrało w przeszłość.

Opowiadania utrzymane są w pierwotnej wersji, a ponieważ pisane dość dawno, język jest trochę inny niż ten używany na co dzień. Według mnie to zaleta książki.

„Świąteczna noc” to pozycja, która przeniesie nas w czasie, pozwoli odkryć nieznane opowiadania, a także przypomnieć sobie te doskonale nam znane. Znajdziemy w niej wielu wartościowych autorów. Moim zdaniem warto po nią sięgnąć i przywołać klimat świąt sprzed lat. Polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB



9 komentarzy:

  1. Książka jest świetna, tez czytałam , i polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki w takim klimacie , chętnie bym przeczytała .

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym sie cofnac w przeszłość

    OdpowiedzUsuń
  4. Dość ciekawa recenzja,warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiamy z synem czytać opowiadania świąteczne Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna książka w formie opowiadań,które łączy jedno-magia świąt bożonarodzeniowych :) Wpisuję ją na listę do mojej domowej biblioteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna książka dla dzieci, na ten czas świąteczny

    OdpowiedzUsuń