wtorek, 1 grudnia 2020

Wydawnictwo Rebel Gra BrainBox - Matematyka Plus - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o grze BrainBox – Matematyka Plus, jaką otrzymałam od firmy Rebel.









Niedawno Wam pokazywałam grę BrainBox – Matematyka, która bardzo spodobała się synowi, dziś pora na kolejną grę z serii, czyli BrainBox – Matematyka Plus.

Zasady są dokładnie takie sama jak w BrainBox – Matematyka, czyli według mnie bardzo proste.
Gracz bierze kartę z pudełka i ustawia klepsydrę. Następnie stara się zapamiętać wszystko z karty (strona z obrazkiem) i oddaje kartę innemu graczowi, a sam rzuca kostką. Osoba, która otrzymała kartę, czyta na głos pytanie o numerze takim jak liczba oczek na kostce. Jeśli odpowie się poprawnie, zatrzymujemy kartę. Wygrywa osoba, która uzbiera największą ilość kart w ciągu 10 minut.

Kart jest 55, a pytania na nich dość różnorodne, a to sprawia, że gra nie nudzi się szybko. Tym razem pytania są trudniejsze niż poprzednio, dostosowane do starszych dzieci, powyżej 9 roku życia (co nie przeszkadzało mojemu ośmiolatkowi doskonale bawić się podczas grania, a przy tym poszerzyć swoją wiedzę matematyczną).

Elementy są dość ładne, a przy ty solidne. Karty się nie rozdwajają, nie rozrywają (oczywiście, jeśli tego nie robimy celowo).

Opakowanie jest nieduże, co jak nie raz pisałam dla mnie spore znaczenie. Dodatkowy plus opakowania to zamknięcie na magnes.

BrainBox – Matematyka Plus to gra, która bawi i uczy. Tak jak poprzednią, tak i tą Ksawery bardzo polubił. Przyznam szczerze, że my połączyliśmy karty z obu gier i przedłużyliśmy czas rozgrywki, tym sposobem część kart jest łatwiejsza, część trudniejsza, a granie jeszcze przyjemniejsze. Ze swojej strony polecamy.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Rebel oraz na FB


BrainBox – Matematyka Plus

8 komentarzy:

  1. Super gra, myśle, że córci by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszerzyć wiedzę matematyczną zawsze warto w przyjemny sposób...gra warta świeczki 👌👌

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna gra i intelektualna, także pomaga w zapamiętywaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka gra sprawia,że matematykę można polubić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna gra dla naszych urwisków,uwielbiam takie edukacyjne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna gra z zabawą i nauką matematyki

    OdpowiedzUsuń