poniedziałek, 23 listopada 2020

Wydawnictwo Rebel Gra BrainBox - Matematyka - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o grze BrainBox - Matematyka, jaką otrzymałam od firmy Rebel.










Ksawery jest dzieckiem lubiącym matematykę, a po przejściach z Amelką i jej problemami matematycznymi, jest to dla mnie ogromną ulgą. Syn z wielką chęcią rozwiązuje wszelkie zadania matematyczne, sięga po książki z nią związane. Kiedy tylko zobaczyłam zapowiedź gry, wiedziałam, że to zdecydowanie coś dla nas i nie zawiodłam się ani trochę. Gra jest rewelacyjna i to nie tylko dla dziecka lubiącego matematykę, również córka, która jej nie znosi, dała się namówić na wspólny czas z grą.

Zasady są bardzo proste (mogę stwierdzić, że wręcz banalne). Gracz bierze kartę z pudełka i ustawia klepsydrę. Następnie stara się zapamiętać wszystko z karty (strona z obrazkiem) i oddaje kartę innemu graczowi (grając z młodszymi dziećmi, można się umówić, że mają więcej czasu np. dwa razy przesypany piasek w klepsydrze), a sam rzuca kostką. Osoba, która otrzymała kartę, czyta pytanie o numerze takim jak liczba oczek na kostce. Jeśli odpowie się poprawnie, zatrzymujemy kartę. Wygrywa osoba, która uzbiera największą ilość kart.

Kart jest 55, a pytania na nich dość różnorodne, a to sprawia, że gra nie nudzi się szybko.

Elementy są dość ładne, a przy ty solidne. Opakowanie jest nieduże, co u mnie jest znaczące, gier w domu mamy mnóstwo, a że lubimy grać, ciężko się którejś pozbyć (chociaż co jakiś czas trzeba :( ).

BrainBox – Matematyka to gra, która bawi i uczy. Ksawery ją uwielbia (a także matematykę plus z serii, ale o niej następnym razem). Z przyjemnością polecamy.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Rebel oraz na FB


BrainBox - Matematyka

8 komentarzy:

  1. Super gra i kształtuje pamięć dziecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gry, które bawią i uczą są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra bardzo wartościowa, dzięki zabawie i nauce królowa nauk matematyka może być przyjemniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra gra , napewno pomaga w nauce , zabawa i matematyka w jednym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także lubię, przynajmniej większość związaną z matematyką. ;-) Fajnie, że są różne pytania, które nie nudzą dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna gra edukacyjna :) Świetnie szlifuje wiedzę i umiejętności matematyczne a nasze urwiski właśnie tego potrzebują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna gra z zabawą i nauką matematyki

    OdpowiedzUsuń