poniedziałek, 2 listopada 2020

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Odnajdę Cię. Włoskie pożądanie #2" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Odnajdę Cię. Włoskie pożądanie #2”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Książka pt.: „Odnajdę Cię. Włoskie pożądanie #2” to drugi tom z serii.

Tom pierwszy to książka pt.: „Ginger. Włoskie pożądanie #1”.


Domenico sporą część swojego życia poświęcił szukaniu swojej siostry. To było dla niego najważniejsze, było jego priorytetem, a wszystko inne spadło na dalszy plan. Niestety również Miranda, kobieta, która była jego jedyną miłością, jednak zraniona odeszła, a on nie zrobił nic, aby tak naprawdę ją zatrzymać. Teraz kiedy jego siostra się odnalazła i jest bezpieczna, postanawia odnaleźć Mirande. Owszem miał kobiety, a nawet ma teraz jedną, jednak z nimi łączy go tylko seks, a Miranda jest kobietą, z którą chce spędzić przyszłość, z którą chce się ożenić. Okazuje się, że również ona go szuka, wynajmując do pomocy detektywa. Tylko po co? Jakie tajemnice odkryje Domenica, gdy odnajdzie kobietę? Czy po latach mają jeszcze szansę na wspólną przyszłość? Czy zostało jeszcze cokolwiek z ich miłości? Czy mężczyzna będzie miał szansę naprawić błędy z przeszłości?

Domenica poznałam już w pierwszym tomie i nie będę ukrywać, że byłam bardzo ciekawa jego historii. Okazała się rewelacyjna, zaskakująca i bardzo wciągająca. Praktycznie od samego początku książka mnie całkowicie „pochłonęła” i pomimo że nie należy do cienkich, przeczytałam ją od razu całą. Jest dość dynamiczna, namiętna, momentami bezwzględna i brutalna, jednak ja liczyłam, że taka będzie i zdecydowanie się nie zawiodłam.

Główny bohater jest mężczyzną o dwóch twarzach. Znany jako człowiek bezwzględny, brutalny, nieznoszącym sprzeciwu, a przy tym seksowny. Jednak kiedy jest z rodziną, z ludźmi, którzy dla niego coś znaczą, staje się opiekuńczy. Jest w stanie wiele poświęcić dla rodziny i miłości. Osobiście obie twarze Domenica mi przypadły do gustu i sprawiły, że jest bohaterem ciekawym.

„Odnajdę Cię. Włoskie pożądanie #2” to książka, na którą z niecierpliwością czekałam, do której miałam niemałe oczekiwania i ani trochę się nie zawiodłam. Zdecydowanie przypadła mi do gustu i z wielką przyjemnością polecam, a sama wyczekuję tomu trzeciego.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na strony

 Wydawnictwo WasPos oraz FB 

Autorki Nana Bekher autorka



7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie , przeczytalabym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi intrygująco, dopisuje na listę książek do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie...trzeba przeczytać koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo intryguje mnie ta książka,czy z twardego,bezzwględnego maffiosy można wydobyć uczuciowego,kochającego mężczyznę,Muszę koniecznie to sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń