czwartek, 26 listopada 2020

Wydawnictwo Was Pos Książka pt.: "(Nie) znajomy" - ZAPOWIEDŹ

 


Tytuł: (Nie) znajomy

Autorka: Mia N.Blake

Premiera: 21.01.2021r.

Opis:

Nazywam się Amanda Johnson. Jestem zakręconą właścicielką sklepu z antykami. Zdarza się, że zrobię coś, zanim dobrze pomyślę. Mam psa, który wabi się Rocky, i obecnie to on jest moją jedyną miłością. Tak właściwie to „sprawy sercowe” u mnie w ogóle nie istnieją.

Pewien dzień i jedna chwila wywrócą moje życie do góry nogami. Nagłe zderzenie z rzeczywistością zapoczątkuje pojawienie się motyli w brzuchu, a później… później to będzie już tylko gorzej.

Wakacyjna przygoda zakończy się koszmarem, którego wydarzenia pozostaną niezapomniane.

Ostatecznie zadaję sobie pytanie: Czy było warto?

7 komentarzy:

  1. Super, mam w planach przeczytać choć pewne już nie w tym roku ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja,już nie mogę się doczekać premiery.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opis interesujący,zapowiada się ciekawa premiera 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na premierę, przeczytam by poznać odpowiedź czy było warto?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taką zmysłową,pełną gorących emocji historię mam ogromną chrapkę :) Czekam już z niecierpliwością na premierę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. panie na pewno będą chciały książkę przeczytać

    OdpowiedzUsuń