środa, 25 listopada 2020

Tuban Zestaw XL SUPER SLIME - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o zestawie XL SUPER SLIME, jaki otrzymałam od firmy Tuban.












Slime są ostatnio bardzo lubiane przez dzieci. Również moje bardzo lubią zabawę nimi, dlatego w domu mieliśmy już ich bardzo dużo. Niestety zauważyłam, że zestawy do samodzielnego robienia slime często są niedopracowane, a gotowy slime szybko nadaje się do kosza. Dlatego do testów zestawu od Tuban podeszliśmy ostrożnie, chociaż z dużym zainteresowaniem i przyznam szczerze, że jesteśmy mile zaskoczeni. Gotowy slime, odpowiednio przechowywany w dołączonym do zestawu pudełku, po kilku tygodniach nadal jest w stanie idealnym. Dla mnie to zdecydowanie duży plus.

W zestawie XL SUPER SLIME znajdziemy wszystko, co jest potrzebne do stworzenia i przechowywania slime, czyli:
500 ml fioletowego kleju PVA;
- 250 ml aktywatora;
- świecący proszek 2x3 g;
- szpatułkę do rozmieszania składników;
- pojemniczek;
- miarkę 100 ml.
Osobiście uważam to za zaletę, że w jednym opakowaniu mam wszystko, łącznie z miarką i szpatułka do mieszania.

Slime robi się dość łatwo, wystarczy odpowiednio wymieszać składniki i mamy gotowe. Z zestawu możemy zrobić, który świeci w ciemności, wystarczy odpowiednio go naświetlić.

Zestaw XL SUPER SLIME to jeden z najlepszych zestawów do samodzielnego stworzenia slime, jaki miałam w domu. Według nas ma same zalety i z wielką przyjemnością polecamy.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę TUBAN oraz FB TUBAN - duże bańki radości


Zestaw XL SUPER SLIME

8 komentarzy:

  1. Cos dla córci, ona takie lubi, zresztą oboje lubia bo synek tez chociaż mniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne do zabawy, kreuje wyobraźnię,jak i super dla dzieci, które ćwiczą manualnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw , super zabawa i sama radość dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale, że zestaw sprawdził się 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie mieliśmy, brzmi bardzo zachecajaco, chyba pora kupic taki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny zestaw :) Kreatywne spędzanie wolnego czasu dla naszych urwisków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna rzecz,mogą dzieciaki coś fajnego porobić

    OdpowiedzUsuń