niedziela, 29 listopada 2020

Kosmetyki dla Ciebie Avon płyn do kąpieli - Pure - Opinia

 

Zapraszam na opinię o Avon płynie do kąpieli - Pure, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.




Wanna pełna gorącej wody i pachnącej piany to dla mnie idealne zakończenie dnia. To taka chwila tylko dla mnie, gdy mogę się zrelaksować, odprężyć, wyciszyć przed snem. Płyn do kąpieli Avon Pure właśnie taką kąpiel mi zapewnił.

Płyn ma zapach, który bardzo mi się spodobał, a wszystko za sprawą piżma, które uwielbia, a którym płyn pachnie. W opakowaniu zapach jest dość intensywny, po dodaniu do wanny tworzy się dużo pachnącej piany. Zapach z piany jest doskonale wyczuwalny, a jednocześnie nie bardzo intensywny.

Opakowanie to plastikowa buteleczka. Wizualnie dość ładna, a dzięki temu, że jest karbowana, wygodna w użyciu.

Wydajność według mnie jest na poziomie średnim. Osobiście dodaję 5 zakrętek do pełnej wanny wody, ale ja kocham duże ilości piany, a wody nalewam dużą ilość. Jednak jeśli się kompie w mniejszej ilości wody wystarczy zdecydowanie mniej, np. moja mama dodaje dwie zakrętki i według niej tyle zdecydowanie wystarczy.

Płyn jest delikatny dla skóry. Nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych. W przypadku mojej skóry „normalnej” nie wysusza jej, a po kąpieli skóra jest miękka i delikatna, przyjemna w dotyku.

To już kolejny płyn Avon, który bardzo polubiłam i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie gdzie zamówicie kosmetyki Avon.

7 komentarzy:

  1. Super, szkoda ze u mnie tylko prysznic, ale można użyć jako żelu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Szkoda że nie mam wanny bo z radością bym sama kąpiel taką wzięła

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki tej firmy i nie tylko lubię, choć już nie mam ich za dużo. PŁYNU tego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te plyny sa super, aczkolwiek tego zapachu niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyny do kąpieli od AVON bardzo lubię, super zapachy i ceny na każdą kieszeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię różne kosmetyki kąpielowe z Avonu :) Wpisuję go na listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno go chętnie wypróbują do kąpieli

    OdpowiedzUsuń