niedziela, 16 sierpnia 2020

Kosmetyki dla Ciebie Woda toaletowa Full Speed Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię o wodzie toaletowej Full Speed Avon, jakie otrzymałam od Kosmetyki dla Ciebie.





Full Speed to jedna z tych wód toaletowych, którą znamy od dawna i którą oboje z mężem uwielbiamy za zapach.


Główne nuty zapachowe: jałowiec, cytrusy, piżmo

  • Nuty głowy owoc jałowca, zmrożona wódka, zielone nuty

  • Nuty serca kardamon, cyprys, cytrusy

  • Nuty bazy cedr, sandałowiec, piżmo



Według męża pachną męsko. Według mnie najbardziej wyczuwalne jest moje ukochane piżmo wraz z cytrynową nutą.





Zapach utrzymuje się nawet długo, kilka godzin (co biorąc pod uwagę cenę, jest bardzo satysfakcjonującym czasem).



Opakowanie to dość ładna, szklana buteleczka utrzymana w kolorach czarnym i pomarańczowym. Ładnie się prezentuje na półce w łazience i jest wygodna w użyciu.



Wodę toaletową Full Speed Avon mąż używa od lat i chociaż używa również innych wód i perfum, do niej zawsze wraca, a ja uwielbiam, jak nią pachnie. Zdecydowanie polecamy.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie.

10 komentarzy: