niedziela, 16 sierpnia 2020

Nakanapie Książka pt.: „Cień. Mroczna pokusa” Wydawnictwo AlterNatywne - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Cień. Mroczna pokusa”, jaką otrzymałam z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl.





Evelyn ma dziewiętnaście lat i do niedawna wiodła dość proste i szczęśliwe życie w małym miasteczku. Ma kochających rodziców, starszego i młodszego braciszka, z którymi ma dobry kontakt, jest lubiana, odnosi sukcesy w sporcie. Jednak od jakiegoś czasu coś się zmienia, choć sama nie wie co to takiego. Dręczą ją sny, które zapomina, jak tylko otworzy oczy, czuje, że to koszmary, ale mimo wielkich chęci nie potrafi sobie nic z nich przypomnieć. Zmienia się, potrafi wybuchnąć złością nieadekwatną do zdarzenia, co nie daje jej sposobu. Na dodatek czuje, że coś niebawem się stanie, coś złego, coś, co zmieni wszystko, jednak nie wie co. Dziewczyna czuje się zagubiona, boi się powiedzieć o wszystkim komukolwiek, boi się, że pomyślą, że zwariowała, chociaż momentami sama zaczyna tak myśleć.
W szkole Evelyn pojawia się nowy uczeń, którym wszyscy się zachwycają. Jest piękny, seksowny i potrafi zauroczyć każdą kobietę. Lucas nie jest jednak zwykłym człowiekiem, to Demon, z którym Evelyn łączy dużo więcej niż myśli. Wokół niej zaczynają się dziać coraz dziwniejsze rzeczy, czuje coraz większy strach, który znika, gdy tylko jest w pobliżu Lucasa. Co łączy Evelyn i Lucasa? Co dzieje się z dziewczyną? Jak poradzi sobie z pomału odkrywanymi tajemnicami?

Historia dość ciekawa. Nie jest to książka, która wywołała u mnie wiele emocji, którą trzeba przemyśleć, która będzie nam siedzieć w głowie wiele miesięcy. Jest to bardziej książka na leniwe popołudnie czy wieczór, kiedy chcemy odpocząć, przeczytać coś „lekkiego”, a przy tym ciekawego.

Książka ma nieco ponad 200 stron. To pozycja do przeczytania naraz, a przynajmniej dla mnie :).

Evelyn to młoda dziewczyna, która czuje się zagubiona, nie wie co się z nią dzieje, nie rozumie tego wszystkiego. Stara się znaleźć odpowiedzi na wiele nurtujących pytań, choć boi się odpowiedzi. Osobiście ją polubiłam.
Lucas to bezwzględny demon żywiący się duszami kobiet. Jednak czy tylko? Zdecydowanie nie. Przy Evelyn staje się zupełnie inny, a skrywane tajemnice przeszłości zmieniają całkowicie moje zdanie o nim. Osobiście go polubiłam, chociaż nie od samego początku.

„Cień. Mroczna pokusa” to książka, która ogólnie mi się podobała. Nie uważam jej za jakieś arcydzieło, ale na pewno warto po nią sięgnąć, aby zagłębić się w świat Evelyn i Lucasa. Polecam.



Moja ocena – 7\10



Serdecznie zapraszam na strony:

Wydawnictwo AlterNatywne oraz na FB

Autorki Marika Ciok - autorka

Na kanapie  oraz na FB

10 komentarzy:

  1. Hmm moze byc ciekawa kazdy lubi co innego

    OdpowiedzUsuń
  2. O i ma niewiele stron. Naprawdę mnie zachęciłaś. Teraz na serio ją sobie kupię ❤️ albo zapytam w bibliotece? ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótka, lekka lektura na jeden wieczór by się oderwać od codzienności . Lubie czasem po takie książki sięgać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednak nie dla mnie Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka na pewno ma swój klimat,może przy okazji po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to pewnie panie podejmą wyzwanie i przeczytają na jeden raz

    OdpowiedzUsuń