wtorek, 4 sierpnia 2020

Damika Natural Cosmetics Nagietkowa kula do kąpieli - Opinia

Zapraszam na opinię o nagietkowej kuli do kąpieli, jaką otrzymałam Damika Natural Cosmetics.





Na pewno już zauważyliście, że kocham kąpiele z różnymi dodatkami. Dlatego z przyjemnością podeszłam do testowania nagietkowych kul do kąpieli.

Kula ma delikatny, ziołowy zapach, który mnie osobiście się podobał. Z kuli jest wyczuwalny, po włożeniu jej do wody delikatnie się z niej unosi.

Polecam najpierw nalać wodę, a dopiero po wejściu do wanny, dodać kulę. Podczas rozpuszczania musuje, tworząc bąbelki, które dają bardzo przyjemny masaż. Rozpuszcza się całkowicie, pozostawiać tylko drobinki nagietka.

Kąpiel odpręża, pozwala nam się wyciszyć, odpocząć. Doskonała po ciężkim dniu. Po wyjściu nasza skóra jest miękka i przyjemna w dotyku, pozostaje na niej delikatna warstwa (podobna do tej jak wlejemy do wody oliwkę dla dzieci), która zapewnia doskonałe nawilżenie (przynajmniej przy mojej skórze „normalnej”).

Kula pozostaje na wannie tłustą warstwę, jednak jeśli umyjemy ją do godziny po kąpieli, nie ma najmniejszego problemu z jej pozbyciem się.

Nagietkowa kula do kąpieli sprawia, że kąpiel zamienia się w doskonały relaks, a nasza skóra staje się miękka, delikatna i miła w dotyku. Ze swojej strony z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Damika Natural Cosmetics


Nagietkowa kula do kąpieli


8 komentarzy:

  1. Z pewnością bym wypróbowała gdybym wannę miała Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mam czasu na taki relaks. Moja 1 kula juz stoi i stoi.
    Nagietkowa moze byc ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie zapakowane . Lubię takie umilacze do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno panie chętnie przetestują do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię umilacze do kąpieli,przyjemny zapach sprawia,że mam ogromną chrapkę na te kule :)

    OdpowiedzUsuń