piątek, 3 lipca 2020

Wydawnictwo HarperCollins Polska Książka pt.: „Moje bajeczki o wyścigach. Auta" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moje bajeczki o wyścigach. Auta”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.







W książeczce znajdziemy pięć bajeczek z Zygzakiem i innymi bohaterami znanymi z bajki pt.: „Auta 3”. Wraz z Zygzakiem będziemy pokonywać przeszkody, brać udział w wyścigach, poznamy bliżej Cruz Ramirez, zobaczymy co słychać u Złomka i wiele więcej. Każda historia jest inna, każda ciekawa i wciągająca.



Ilustracje są duże, kolorowe, wręcz zachwycają małych fanów bajki.



Tekst ciekawy, zrozumiały, a to sprawia, że młodsze dzieci z przyjemnością słuchają, a starsze samodzielnie czytają.



Książeczka jest mniejszego formatu, co sprawia, że doskonale nadaje się do zabrania poza dom.


Auta” to jedna z tych bajek, z której Ksawery nie wyrasta. Uwielbiał ją, mając 3-latka i nadal bardzo chętnie ogląda, a niebawem będą 8 urodziny. Książeczka bardzo mu się podobała, z przyjemnością czytał o przygodach Zygzaka i innych bohaterów. Z przyjemnością polecamy.




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont gdzie kupicie książki wydawnictwa HarperCollins Polska oraz na FB KsiążkoSfera.



Moje bajeczki o wyścigach. Auta


10 komentarzy:

  1. Mojemu synkowi by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. BRdzo fsj.a w sam raz dla synkow

    OdpowiedzUsuń
  3. Synowi by się spodobała książeczka jak z pewnością bajeczki Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna dla mojego maluszka chętnie by się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda ta bajka ma coś w sobie. Moi chłopcy ciagle do niej wracają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bajka, ma wielu czytelników 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest świetna. Uwielbiam książeczki z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. Cos dla mojego synka, uwielbia auta, super

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna książeczka,pięknie ilustrowana a "Autka" dzieci bardzo lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna książeczka,czytelna,wspaniałe ilustracje i te auta :)

    OdpowiedzUsuń