czwartek, 2 lipca 2020

ARA Szczecin Płyn do powierzchni kuchennych SIN-LUX - Opinia

Zapraszam na opinię o Płynie do powierzchni kuchennych SIN-LUX, jaki otrzymałam od firmy ARA Szczecin.






Płyn przeznaczony jest do myci powierzchni kuchennych. Używałam go w wielu sytuacjach i zdawał egzamin na 6.

Doskonale nadaje się do sprzątania codziennych zbrudzeń, takich jak po gotowaniu, kiedy pryśnie nam tłuszcz na blat czy podłogę. Radzi sobie z czyszczeniem okapów, zarówno tych w miarę nowych, jeszcze bez większych osadów, jak i takich „wiekowych”, którym do czystości bardzo daleko. W obu przypadkach efekt jest bardzo zadowalający.



Po użyciu płynu powierzchnia jest czyściutka. Nie pozostawia żadnych smug czy zacieków, co według mnie jest sporym plusem.



Płyn mieści się w butelce z atomizerem. Takie rozwiązanie sprawia, że jest wygodny w użyciu.


Zapach mi przypomina zapach jabłkowy z lekką nutą alkoholu. Według mnie dość ładny.


Wydajność płynu jest dość duża. Nie trzeba zużyć pół butelki naraz, aby uzyskać efekt.


Według mnie płyn ma same zalety. Nadaje się do czyszczenia wielu powierzchni, pozostawiając je czyściutkie i pachnące. Z przyjemnością polecam.




Zalety:

  • Skuteczny.

  • Wydajny.

  • Przyjemny zapach.

  • Wygodne w użyciu opakowanie.

  • Do różnych powierzchni.





Wady:

BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ARA Szczecin oraz na FB.


Płyn do powierzchni kuchennych SIN-LUX


10 komentarzy:

  1. Super mi się niedawno skończył , idealny nie był ale zostawiał w kuchni piękny zapach ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się taki specyfik do kuchni. Musi być dobry

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie są właśnie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbędnik w każdej kuchni można by rzec. Każdej kobiecie przyda się taki wydajny ale przede wszystkim skuteczny preparat do czyszczenia

    OdpowiedzUsuń
  5. przyda się na pewno w każdej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam i byłą zadowolona,również polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie również bardzo dobrze się sprawdził,wydajny i skuteczny,godny polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt który radzi sobie z brudem i jest wydajny Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń