sobota, 13 czerwca 2020

Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne Pamiątka Chrztu Świętego - OPINIA

Zapraszam na opinię o Pamiątce Chrztu Świętego, jaką otrzymałam od strony Moja Tajemnica Piękna.




Uwielbiam rzeczy ręcznie robione. Są niepowtarzalne, bije od nich wielka pasja i ogrom pracy, jaki został włożony by powstały. Kartka zachwyciła mnie już na zdjęciach, gdy pani Kasia (właścicielka strony), podesłała, abym zobaczyła, jak wyszła. Jednak zdjęcia nie oddają jej piękna w 100%.

Każdy element jest doskonale przemyślany, tworząc doskonałą, spójną całość. Każdy zrobiony jest ręcznie, z ogromną dokładnością. Żaden nie odpada, nie odrywa się, nie odkleja.

W środku znajdziemy tekst z życzeniami oraz miejsce na podpisanie od kogo jest kartka.

Kartka okazała się cudownym prezentem na chrzciny małego Nikodema. Nie tylko mnie zachwyciła. Zdecydowanie uważam, że warto taką pamiątkę podarować nie tylko na chrzest. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Moja Tajemnica Piękna. Wyroby naturalne oraz na grupę MOJA TAJEMNICA PIĘKNA - MOJE WYROBY - NATURALNY LUKSUS


12 komentarzy: