sobota, 13 czerwca 2020

Kosmetyki dla Ciebie Avon Kojąco - nawilżający balsam po opalaniu z aloesem - Opinia

Zapraszam na opinię o Kojąco - nawilżającym balsamie po opalaniu z aloesem, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.





W końcu zrobiło się lato. Jest cieplutko, świeci piękne słoneczko, które nie zawsze obchodzi się delikatnie z naszą skórą. Porządnie spalonej skóry słońcem, na szczęście jeszcze nie miałam (i zamierzam robić wszystko, aby się od tego uchronić), jednak lekko czerwoną po powrocie do domu tak (jakim cudem nie mam pojęcia, cały dzień przesiedziałam w cieniu, a ręce opalone, od łokcia w górę na czerwony kolor). Kojąco — nawilżający balsam po opalaniu z aloesem doskonale zdał egzamin przy tego typu czerwonej od słoneczka skórze.

Balsam mieści się w plastikowej, błękitnej butelce. Jest dość ładna a przy tym wygodna w użyciu.

Zapach przyjemny, ale nie mam pojęcia, do czego go porównać. Jest lekki, dość krótkotrwały.

Konsystencja lekka, przyjemna. Balsam łatwo się aplikuje i bez problemu rozprowadza. Wchłania się dość szybko, nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej, lepkiej czy tłustej warstwy. Wydajność jest bardzo duża, wystarczy nieduża ilość balsamu, aby wystarczyło na naprawdę dużą powierzchnię skóry.

Po nałożeniu balsamu mamy uczucie chłodu, szczególnie przyjemne, kiedy mamy wcześniej rozgrzaną skórę.

Balsam doskonale nawilża i pielęgnuje skórę. Doskonale radzi sobie z lekko czerwoną skórą od słońca. Po nałożeniu dwa razy w ciągu dnia, w którym doszło do zaczerwienienia skóry od słońca, balsam sprawił, że nie czułam pieczenia w nocy (często delikatnie mnie piecze, mimo że nie jest to wielkie poparzenie słońcem), a rano skóra miała piękny, jasnobrązowy kolor.

Osobiście znalazłam w balsamie wiele plusów, a ani jednego minusu. Z przyjemnością będę sięgać po niego, za każdym razem, gdy słoneczko delikatnie spiecze mi skórę, a wam zdecydowanie polecam.



Zalety:

  • Skuteczny na lekkie zaczerwienienia wywołane słońcem.

  • Wydajny.

  • Szybko się wchłania.

  • Przyjemny zapach.

  • Ładne i wygodne opakowanie.

  • Uczucie chłodu po aplikacji.





Wady:

BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Kosmetyki dla Ciebie.


12 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec teraz skóra potrzebuje takich kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i przydatny balsam

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz taki specyfik wielu z nas się przyda. Uwielbiam uczucie chłodu po użyciu kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super to fakt. Jeszcze w sprayu byl tez fajny. Dzialaja to najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie taki sam zakupiliśmy,do tego mamy kojący spray po opalaniu.Również polecamy,idealny zestaw wakacyjny i po nagrzanym słoneczku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Balsam do ciała wart zakupu Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki z kojącym aloesem,wpisuję balsam na listę wakacyjnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń