sobota, 23 maja 2020

Sadvit Soki w szklanych butelkach 250ml - OPINIA

Zapraszam na opinię o sokach w szkle, jaki otrzymałam od firmy Sadvit.







Soczki znajdują się w szklanych buteleczkach o pojemności 250 ml. Idealne na jeden raz, czy do zabrania poza dom.

Do spróbowania dostałam dość duży mix smaków, aż dwanaście — malina, żurawina, wiśnia, aloes, czarna porzeczka, aronia, czarny bez, rokitnik, jabłko z truskawką, jabłko z rabarbarem, jabłko z pomarańczą, jabłko. Taka różnorodność smaków sprawia, że każdy może znaleźć jakiś dla siebie. Nam najbardziej smakował soczek jabłko z pomarańczą, jednak pozostałe też były bardzo smaczne.

Niektóre soczki, np. aroniowy, wykorzystałam jako dodatek do herbaty. Wyszła smaczna i zdrowa.

Soczki są tłoczne na zimno, pasteryzowane, w 100% z samych owoców. Sprawia to, że nie tylko są smaczne, ale i zdrowe. Bez obaw można je podawać nawet maluszkom.

Pyszne, zdrowe, w 100% z owoców, takie właśnie są soki Sadvit. To witaminki zamknięte w szklanych buteleczkach, po które warto sięgać. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sadvit oraz na FB.


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam naturalne soki ale nie każdy smak mi smakuje Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne sa pyszne mysza samo zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  3. Smaczne i zdrowe soki,100% natury i jakości.Za takie jestem w stanie dobrze zapłacić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Foltańska23 maja 2020 22:13

    Super zapewne są przepyszne

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie miałam jeszcze okazji ich spróbować, ale pewnie są przepyszne i duży wybór

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie próbowałam ich lecz jest super zestaw witaminek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow duży wybór smaków, dla każdego coś pysznego, zdrowego i prosto z natury.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji wypróbować, a jestem ciekawa smaków tych soków

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie soki to samo zdrowie,jaki duży wybór.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piłam je i potwierdzam są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piłam je i potwierdzam są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń