sobota, 23 maja 2020

Kosmetyki dla Ciebie Avon płyn do kąpieli - Mango

Zapraszam na opinię o Avon płynie do kąpieli - Mango, jaki otrzymałam od strony Kosmetyki dla Ciebie.



Wieczorna kąpiel to czas tylko dla mnie to chwila na relaks, odpoczynek po całym dniu. Uwielbiam, kiedy jest z dużą ilością pachnącej piany, która otula moje ciało, dając cudowne chwile relaksu.

Zapach płynu jest średnio intensywny. Pachnie soczystym mango, przenosząc mnie podczas kąpieli, w letnie, słoneczne dni. Osobiście zapach polubiłam.

Płyn mieści się w plastikowej butelce, która jest karbowana, a dzięki temu, wygodna w użyciu.

Wydajność moim zdaniem na poziomie średnim. Ponieważ ja kąpie się w bardzo dużej ilości wody i uwielbiam dużo piany, potrzebuję około 5 zakrętek płynu. Jednak taka ilość potrzebna jest do całej wanny wody, jeśli kąpiemy się w mniejszej ilości, będzie potrzeba zdecydowanie mniej (np. moja córka, która leje sobie około pół wanny wody, wlewa 2 maksymalnie 3 zakrętki i ma naprawdę dużo pachnącej piany).

Płyn nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych. Nie wysusza skóry, ale również nie ma właściwości nawilżających.

Płyny z Avon są ze mną od bardzo dawna. Ten o zapachu mango zdecydowanie przypadł mi do gustu i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmetyki dla Ciebie.


12 komentarzy:

  1. Kiedyś bardzo często sobie go kupowalam😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i uwielbiam te płyny do kąpieli Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Az zazdroszczę tej wanny ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne są te płyny Avon :) Dobra cena i przyjemność używania zagwarantowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia Foltańska23 maja 2020 22:14

    Znam lecz tego zapachu jeszcze nie miałam okazji nabyć

    OdpowiedzUsuń
  6. Mango musi być super, te płyny bardzo dobrze się pienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te pachnące, piankowe kąpiele z Avon. Mango mógłby mi przypaść również do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno chetnie płyn przetestują

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te płyny a ten zapach jest fantastyczny 🤩

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieliśmy każdy płyn do kąpieli z Avon polecamy wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń