czwartek, 14 maja 2020

Project by Mimek Mydło nawilżające, nagietkowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydle nawilżającym nagietkowym, jakie otrzymałam od Project by Mimek.




Nagietek jest rośliną, która ma wiele cennych właściwości, dlatego z ochotą sięgam po kosmetyki, które ją zawierają.

Mydełko wykonane jest ręcznie, z samych naturalnych składników. Ten fakt sprawia, że jest bezpieczne dla skóry, nawet tej problemowej, jaką ma mój synek.

Używane do mycia całego ciała synka, zdecydowanie zdało egzamin na 6+. Po umyciu skóra staje się miękka i delikatna. Mydełko dobrze ją nawilża oraz pielęgnuje, a płatki nagietka dają delikatny masaż podczas mycia. Jeśli nie jesteśmy na etapie jakiś wielkich reakcji alergicznych (czyli skóra synka nie jest w złym stanie, w dużej części w wysypce), mydełko na tyle ją nawilża, że nie trzeba po kąpieli już nic używać. Jednak przy jego skórze, jeśli jej dodatkowo nie nawilżymy po myciu mydełkiem, musimy zrobić to rano. Jeśli użyją mydełka osoby ze zdrową skórą, poziom nawilżania będzie na tyle wysypki, że do następnego mycia, nie będzie potrzeby używania „nawilżaczy” (sprawdzane, na skórze zdrowej, ale suchej).

Bardzo ważną dla mnie zaletą, jest fakt, że mydełko nie robi się „papkowate”, rozmięknięte. Osobiście strasznie tego nie lubię.

Zapach ma delikatny, bardzo przyjemny. Według mnie mydełko pachnie soczystą pomarańczą.

U nas mydełko zdało egzamin na 6+. Doskonałe do codziennej pielęgnacji skóry z problemami. Sprawia, że nie tylko jest czyściutka i pachnąca, ale również nawilżona. Z przyjemnością polecam.



Zalety:

  • Ręcznie robione z naturalnych składników.

  • Doskonałe do skóry z problemami.

  • Przyjemny zapach.

  • Nie robi się „papkowate”.

  • Przyjemny masaż podczas mycia (dzięki płatkom nagietka).



Wady:

BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Project by Mimek.


12 komentarzy:

  1. ŚWIETNE ����������������������������������������������������������������������������������������

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas synek tylko na emolium że względu na skórę. Corcia młodsza znowu emolium nie może. A u starszej nue zauważyłam żeby czegos nie mogła. A o nagietki słyszałam dużo dobrego😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne mydełko, które ma same zalety. Jeszcze z nagietka nigdy nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  4. To naturalne mydełko widzę Aniu,że świetnie zdaje egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasia foltańska17 maja 2020 17:07

    Super ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne mydełko Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem tym mydełkiem zachwycona. Uwielbiam takie ręcznie robione, naturalne, małe dzieła sztuki. Moj syn ma skórę problematyczną więc to coś dla niego

    OdpowiedzUsuń
  8. na pewno panie chetnie mydełko wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są te ręcznie robione mydelka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna roślina która ma bardzo wiele zastosowań.

    OdpowiedzUsuń