niedziela, 31 maja 2020

Mydliszka Pracownia Mydła Masłodo ciała z lawendą - OPINIA

Zapraszam na opinię o maśle do ciała z lawendą, jakie otrzymałam od Mydliszka Pracownia Mydła.




Masło mieści się w szklanym słoiczku z szerokim otworem. Jest ładne, a jego wydobycie nie stanowi żadnego problemu, nawet kiedy jest go malutko.

Zapach śliczny, lawendowy. Na skórze wyczuwalny dłuższy czas po aplikacji. Jest delikatny, ale doskonale wyczuwalny.

Masło ma konsystencję musu, która bardzo mi przypadła do gustu. Dzięki niej aplikacja jest bardzo łatwa. Na skórze pozostawia delikatną warstwę, która potrzebuje dłuższego czasu, aby wchłonąć (osobiście używam masełka tylko na noc, tak więc mi ona nie przeszkadza).

Po użyciu skóra jest miękka i delikatna, bardzo przyjemna w dotyku. Masełko doskonale nawilża i pielęgnuję, rewelacyjnie zdaje egzamin na podrażnioną skórę np. po goleniu.

Masełko wykonane jest ręcznie, z najwyższej jakości naturalnych składników. Nie znajdziemy w nim żadnej zbędnej chemii, za to znajdziemy m.in. wyciąg z lawendy, masło shea, olej z pestek moreli, masło mango, olej z granatu.... Dzięki temu jest bezpieczne dla skóry, nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych.

Uwielbiam używać masełka na noc, otulać się zapachem lawendy, który pozwala się wyciszyć, odprężyć, łatwiej zasnąć nawet po bardzo ciężkim dniu. Moim zdaniem ma same zalety i z przyjemnością polecam.




Zalety:

  • Naturalny skład.

  • Nawilża.

  • Pielęgnując.

  • Delikatne dla skóry.

  • Konsystencja musu.

  • Łatwa aplikacja.

  • Ładne i wygodne w użyciu opakowanie.

  • Cudowny zapach lawendy.




Wady:

Dla mnie brak





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mydliszka Pracownia Mydła oraz na FB.


Masło do ciała z lawendą


16 komentarzy:

  1. Tylko nie lawenda nie lybie jej

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia Foltańska31 maja 2020 17:25

    Uwielbiam lawende to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny sloiczek😁 z lawenda na pewno ładnie pachnie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda super , przydałoby mi się bo uwielbiam zapach lawendy

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią wypróbuję uwielbiam lawende

    OdpowiedzUsuń
  6. Naturalne masełko,z moją ulubioną lawendą :) Moja skóra lubi być dopieszczana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe maslo bez chemii, malo takich jest niestety, super

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam naturalne kosmetyki ❣❣❣

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno panie chętnie wypróbują

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt, lubię kosmetyki naturalne więc też z wielką chęcią bym przetestowała. ��

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie zapachowe masła do ciała,zwłaszcza o zapachu lawendy,musi być doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie delikatne, zapachowe masła do ciała. Tutaj ogromnym plusem z pewnością jest naturalny skład i konsystencja musu.

    OdpowiedzUsuń