środa, 27 maja 2020

MOSS Laboratories Bawełniane mydło Mars&Venus – Wrzos & Lawenda - OPINIA

Zapraszam na opinię o Bawełnianym mydle Mars&Venus – Wrzos & Lawenda, jakie otrzymałam od MOSS Laboratories.





Lubię produkty, które można używać do wielu rzeczy, jest to dla mnie duża oszczędność, szczególnie miejsca, którego u mnie nie jest za wiele. Mydło bawełniane jest produktem 3w1, do mycia rąk, naczyń oraz warzyw i owoców.

Nadaje się do mycia naczyń i dobrze sobie radzi z tym zadaniem. Co prawda nie sprawdzałam na zaschniętych naczyniach czy spalonych patelniach, ale z „codziennymi” naczyniami radzi sobie dobrze. Tworzy pianę, która dokładnie usuwa brud oraz tłuszcz z naczyń, a po opłukaniu nie zostaje na nich żadna warstwa.
Kolejne zastosowanie mydła to mycie warzyw i owoców. Większość z nas myje je po prostu wodą i ja również tak przeważnie robiłam. Jednak ostatnia sytuacja z epidemią, jaką mamy, zmieniła moje podejście. Obecnie nie wyobrażam sobie podać dziecku czy sama zjeść np. jabłko, które zostało tylko opłukane, musi być dokładnie umyte szczoteczką i jakimś środkiem. Mydło bawełniane doskonale się do tego nadaje. Dokładnie myje, nie pozostawiając na powierzchni żadnych warstw, a jednocześnie nie zabija witamin, jak niektóre domowe sposoby.
Ostatnie zastosowanie to mycie dłoni. Jak wiecie mam w domu dziecko z bardzo delikatną, alergiczną skórą i niestety często syn musiał mieć osobne mydełko. To używane przez resztę domowników mu szkodziło. Jednak dziecko jak dziecko, czasem zapomni i sięgnie po to, co wszyscy i tym sposobem okazało się, że mydło bawełniane nie tylko mu nie szkodzi, a wręcz jest dla niego idealne. Nie wysusza skóry, nie powoduje podrażnień czy uczuleń, nawet na bardzo delikatnej, alergicznej skórze.

Mydełko mieści się w wygodnym opakowaniu z pompką.

Jest w 100% naturalne, a co za tym idzie bezpieczne.

Zapach delikatny, przyjemny. Dla mnie mydło pachnie nutą lawendy. Na skórze wyczuwalny krótką chwilę.

Bawełniane mydło Mars&Venus – Wrzos & Lawenda to mydło, które zdecydowanie polubiłam. Testowane na różne sposoby i za każdym razem spełniło moje oczekiwania. Z przyjemnością polecam.




Zalety:

  • Przyjemny, delikatny zapach.

  • 3w1.

  • Skuteczne.

  • Wygodne opakowanie z pompką.





Wady:

BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  MOSS Laboratories oraz na FB.


Bawełniane mydło Mars&Venus – Wrzos & Lawenda


14 komentarzy:

  1. Za mydłami w płynie nie przepadam ale to mnie intryguje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe to mydło. Nigdy z takuego nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mydełko 💙 Fajnie, że ma tyle zastosowań 👍

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i uniwersalne mydełko. Nie słyszałam o takim, dobrze wiedzieć. Przydałoby mi się takie teraz

    OdpowiedzUsuń
  5. Do owoców jeszcze nie widziałam A te ma kilka zastosowań super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe chetnie bym przetestowala

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne mydło,wielozadaniowość to jego wielki atut :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się naprawdę ciekawie :) chętnie bym przetestowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Mydła w płynie to u Nas podstawa a te jest warte zakupu, ma wiele zastosowań i przyjemny zapach Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  10. przyda się na pewno w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasia Foltańska29 maja 2020 16:50

    Super

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne to mydło, takie wielozadaniowe. Zaskoczyło mnie, że można nim myć owoce i warzywa....Myślė ze je zakupię

    OdpowiedzUsuń
  13. 3w1 świetna aplikacja,zgrabne opakowanie i zastosowanie idealne.

    OdpowiedzUsuń