środa, 5 lutego 2020

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Tylko bądź przy mnie” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książkę pt.: „Tylko bądź przy mnie”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.




Książka pt.: „Tylko bądź przy mnie” to drugi tom serii. Pierwszy tom to książka pt.: „Jednak mnie kochaj”.


Koszmar Sage wrócił. Myślała, że udało jej się uciec od ojczyma, od tego, co jej zrobił. Niestety on wrócił, burząc wszystko, co osiągnęła. Sage po telefonie ojczyma spanikowała, zraniła Luke, który wyrzucił ją z mieszkania. Dziewczyna znajduje tani motel, któremu do ideału daleko. Załamała się, ból po rozstaniu jest nie do wytrzymania. Jednak nie może się poddać, musi znaleźć jakieś lokum, co wcale nie jest proste podczas trwania akademickiego roku.
April namawia ją na wspólnego sylwestra, obiecuje, że nie będzie na nim Luki, prawda okazuje się inne. Nie dość, że przychodzi, to jeszcze nie sam. Jest niemiły, arogancki, taki jaki był, gdy go pierwszy raz zobaczyła w akademiku. Sage jest przykro, a jednocześnie jest wściekła. Sylwester okazuje się koszmarem i to nie tylko dla niej.
Ze względów finansowych postanawia zrezygnować z prywatnych sesji u psychiatry. Zostaje jednak namówiona na grupową, gdzie spotyka jednego ze znajomych.
Przyjaciółka namawia Sagę na powrót do niej i Luke. Nie może znieść warunków, w jakich żyje. Kobieta zdecydowanie się opiera, do czasu, aż proponuje jej to Luka.
Sagę poznaje matkę Luka i już wie, że rodzeństwo wcale nie przesadzało.
Czy miłość tej dwójki ma jeszcze jakieś szanse? Czy Sage zostanie na terapii? Czy poradzi sobie z przeszłością? Czy prawda o jej ojczymie wyjdzie na jaw? Czy Luka pokona swojego demona – relacje z matką?

Pierwszy tom serii bardzo mi się podobał, dlatego do drugiego miałam wielkie wymagania. Nie rozczarowałam się ani troszeczkę. Po raz kolejny historia Luka i Sage mnie porwała, wywołała wiele emocji. Czytając, przeżywałam ją razem z bohaterami, czasem z wielkim uśmiechem na twarzy, a czasami z łzami.

Bohaterowie nadal pozostają realni, a to sprawia, że można się z nimi utożsamiać. Sage pozostaje bardzo silna, a im bardziej historia się rozwija, tym ona staje się silniejsza. Chociaż nie zawsze zgadzałam się z jej decyzjami, za tą siłę ją podziwiałam. Luke wraca do niemiłego zachowania, jednak tylko z pozoru, tak naprawdę został zraniony, nie do końca wszystko rozumie, a to go mocno dobija.

Historia Sage i Luka to nie kolejna romantyczna historia. To książka z zaskakującymi zwrotami akcji, głęboko zapadająca w pamięć, wywołująca wiele emocji. Poznamy w niej historię radzenia sobie z demonami, przeszłością, stawianiu jej czoła zamiast chowania głowy w piasek, wspaniałej przyjaźni, miłości trudnej, ale umiejącej pokonać wiele przeciwności. Zdecydowanie polecam oba tomy.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.


12 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo ciekawie chyba trzeba bedzie przyczatac

    OdpowiedzUsuń
  2. Historią zapowiada się ciekawie z chęcią bym poczytała i poznała zakończenie Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna interesująca propozycja książkowa na długie zimowe wieczory.
    Na pewno znajdzie wiernych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi interesująco, więc jestem ciekawa czy by mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna ciekawa książka,warta naszej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka bardzo mocna,traumatyczna ale dużo pokazuje czytelnikowi.Jestem chętna ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta książka jest bardzo emocjonalna, pełna przeżyć traumatycznych , oswajania się z przeszłością ....lubie takie książki, które pokazują walkę człowieka z samym sobą, z przeszłością i jej demonami

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno książkę chetnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń