czwartek, 20 lutego 2020

Liderek.pl Mydło w Piance z pompką DEEP FRESH 400 ml - Ruby- OPINIA


Zapraszam na opinię o mydle w Piance z pompką DEEP FRESH 400 ml - Ruby, jakie otrzymałam od Liderek.pl.



Mydło jest w formie lekkiej pianki. Zdecydowanie ciekawa forma, która sprawia, że mycie dłoni czy ciała jest bardzo przyjemne.


Zapach bardzo przyjemny. Jest orzeźwiający, a jednocześnie lekko słodki. Na skórze utrzymuje się dość długo.


Nie podrażnia, nie uczula. Używane do mycia dłoni, dość często, nie spowodowało wysuszenia skóry, a wręcz przeciwnie. Po użyciu skóra jest przyjemna w dotyku, czyta i pachnąca. Natomiast przy regularnym używaniu skóra nabiera miękkości i delikatności.


Opakowanie dość ładne i wygodne w użyciu. Posiada dozownik z możliwością blokady, a to sprawia, że nie naciśniemy przez przypadek, wylewając.


Swoje zadanie, czyli oczyszczanie skóry, spełnia doskonale.


Dobrze się pieni i jest bardzo wydajne. Wystarczy nieduża ilość, aby dokładnie wymyć skórę dłoni (przeważnie do mycia rąk używam mydełka).


Bardzo polubiłam mydełko w piance. Wygodne w użyciu, pozostawia skórę czyściutką i pachnącą. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Skuteczne.
  • Wydajne.
  • Forma lekkiej pianki.
  • Przyjemny zapach.
  • Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Liderek.pl oraz na FB.


11 komentarzy:

  1. Wygląd fajni i dobrze że ie wysusza choć osobiście nie przepadam za mydłami w płynie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapewne ma ladny zapach skoro orzeźwiający

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja zachęca by sięgnąć po ten produkt 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam takiego mydla w piance w domu. Czas chyba kupić bo na pewno jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. JAk czytacame plusy,delikatny zapach,pompka pianka,nic więcej nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji wypróbowac, ale opis zachęca, żeby je kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie sprawdzę to mydełko,zawsze kupuję w płynie a w piance wcale. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takiego mydła w piance to jeszcze nie kupowałam, chociaż zdarzyło mi się używać. Skoro nie wysusza, nie uczula to warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń