piątek, 24 stycznia 2020

Wydawnictwo Media Service Zawada Magazyn „Scooby Doo 1/2020” - OPINIA


Zapraszam na opinię o magazynie pt.: „Scooby Doo 1/2020”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Media Service Zawada.















W magazynie znajdziemy dużo ciekawostek o pająkach, komiks do przeczytania pt.: „Yeti”, plakat z Yeti oraz sporo różnorodnych zadań, zagadek itp. Wszystko jest ciekawe, wciągające.

Do magazynu dołączona jest maską, którą można wykorzystać na wiele sposobów. Jest ona z gry Aleksander Toys pt.: „Ale Japa”, ale nie tylko do gry może służyć. Drugim prezentem dołączonym do magazynu jest pajęcza sieć z pająkami, która jest dość ciekawa.

Tylna okładka magazynu to plan lekcji. Zdecydowanie przydatny.

Według mnie magazyn będzie wspaniałym prezentem dla starszych dzieci lubiących pająki i inne straszne rzeczy. U mnie Amelka bardzo lubi i magazyn zdecydowanie przypadł jej do gustu. Polecamy.



Zalety:
  • Ciekawy.
  • Straszny”.
  • Pajęczyna z pająkami.
  • Plan lekcji.



Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Media Service Zawada.

Magazyn dostępny na stronie



9 komentarzy:

  1. Wygląda fajnei i myśle ze znajdzie swojego fana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cis co moje chlopaki kubua super gazetka

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała. Akurat scooby u nas na topie

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś dla mojego synka, byłby zachwycony tymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Magazyn zapowiada się ciekawie Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Znamy i lubimy tę bajkę. Takiej gazetki jeszcze nie mieliśmy .Wygląda na fajną, kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie opracowany magazyn,mnóstwo ciekawostek i trochę strasznych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń