sobota, 25 stycznia 2020

Project by Mimek Zawieszka - OPINIA


Zapraszam na opinię o zawieszce, jaką otrzymałam od Project by Mimek.



Zawieszka jest zrobiona z wosku sojowego. Znajdziemy w niej olejki eteryczne naturalne (pomarańczowy, sosnowy i cynamonowy z kory) oraz naturalny susz kwiatowy i owocowy.

Wizualnie jest bardzo ładna. Zdecydowanie będzie pasować do praktycznie każdego wnętrza.

Zapach śliczny, doskonale wyczuwalny. Według mnie zawieszka pachnie cynamonem z lekką nutą pomarańczy. Zdecydowanie mi się podoba. Moim zdaniem ogromną zaletą jest fakt, że zapach nie znika, nie słabnie. Zawieszka zdobi mój przedpokój ponad miesiąc, a jej zapach jest dokładnie taki sam, jak zaraz po jej zawieszeniu.

Kolejny plus moim zdaniem to jakość wykonania. Zawieszka bardzo mi się podoba, wszystko jest przemyślane, doskonale do siebie pasuje, a co najważniejsze nie osypuje się, co często zdarzało mi się w tego typu zawieszkach.

Ładna, pachnąca, nieosypująca się – to zdecydowanie zawieszka, po którą warto sięgnąć. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Ładna.
  • Nie osypuje się.
  • Śliczny, długotrwały zapach.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Project by Mimek.

9 komentarzy:

  1. Wygląda sliczni a jeśli pachnie długo to juz idealne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spotkałam się z tak ładną zapachową zawieszką.Warto mieć taką w swoich pokojach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zawieszka, nie widziałam takiej

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna zawieszka i trwały zapach...czego chcieć więcej, dla mnie bomba👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna,długotrwały zapach,same plusy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnąca zawieszką która się wspaniale prezentuje Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę taką cudną zawieszkę, która jest też ozdobą wnętrza .

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa zawieszka no i ładnie pachnie

    OdpowiedzUsuń