niedziela, 19 stycznia 2020

Wydawnictwa Videograf SA Książka pt.: "Saga czasu przemiany. Po drugiej stronie nieba.” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Saga czasu przemiany. Po drugiej stronie nieba.”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Videograf.



Książka pt.: „Saga czasu przemiany. Po drugiej stronie nieba.” to drugi tom serii. Tom pierwszy to książka pt.: „Saga czasu przemiany. Ósme niebo


Związek Łucji i Adama ma się całkiem dobrze, chociaż kobiecie brakuje czegoś, co daje jej Michael – ryzyka, spontaniczności. Kobieta poznaje przyjaciółkę Adama, kolejnego upadłego Anioła. Tak jak i w poprzednich życiach, kobiety nie darzą się sympatią, a Łucja zaczyna być o nią zazdrosna. Pojawia się Michael, a kobieta po raz kolejny się do niego zbliża. Ma odbyć się bal upadłych aniołów, na którym Adam ma przekazać władzę Łucji, a przed nim poznać Gabriela – brata Adama. Nic nie dzieje się bez przyczyny, a każdy kolejny krok niesie masę konsekwencji. Nadal poszukują sposobu, aby Adam – jedyny upadły Archanioł mógł wrócić do nieba. Czy Łucja podejmie właściwą decyzję? Czy pojawienie Michaela ponownie namiesza? Czy odkryje jak przenieść Adama do nieba?

Tom drugi dużo bardziej przypadł mi do gustu niż pierwszy. Dużo więcej przygód, zwrotów akcji, brak momentów, w których nie do końca wiemy, o co chodzi.

Historia w tomie drugim jest bezpośrednią kontynuacją tej przeczytanej w tomie pierwszym. Jest ciekawa, wciągająca do tego stopnia, że osobiście nie mogłam się oderwać, musiałam poznać zakończenie. Dużo się wyjaśnia, na wiele pytań znajdziemy odpowiedzi, chociaż nie na wszystkie (wydaje mi się, że będzie jeszcze jeden tom).

W drugim tomie poznamy nowych bohaterów, którzy troszkę namieszają, nadadzą nowy ton pewnym wydarzeniom. Osobiście wszyscy mi przypadli do gustu, nawet przyjaciółka Adama, która pokazana jest jako osoba dość pyskata :).

Tom drugi sagi wciąga prawie od pierwszej, do ostatniej strony, jest bardzo ciekawy, wciągający. Bardzo miło spędziłam czas z książką i zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Videograf SA oraz na FBa także na stronę autorki Łucja Wilewska - powieści.



10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa mysle że warto przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny ciekawy tom,zatem trzeba nadrobić zacząć od tomu pierwszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ciekawa książka. Jest ich tutaj sporo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moja bajka, ale na pewno wielu osobom przypadnie do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mój gust Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka zdecydowanie jest Zaskakująca i nieprzewidywalna,nie ma możliwości by czytelnik się nudził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń