sobota, 18 stycznia 2020

Kolagenowe Love-Kierunek Lider Żel do udrażniania rur - OPINIA


Zapraszam na opinię o żelu do udrażniania rur, jaki otrzymałam od Kolagenowe Love-Kierunek Lider.




Zatkane rury to problem, z którym większość z nas się spotkała. U mnie zdarza się to niestety dość często, przeważnie w łazience, pod wanną. Wlatują włosy, resztki mydła i innych pozostałości po kąpieli (np. drobne elementy płatków kwiatów dodanych do kul do kąpieli). Żel do udrażniania rur był przetestowany bardzo dokładnie, na wiele sposobów i jestem z niego naprawdę zadowolona.

Używałam go w momencie, kiedy woda z wanny praktycznie nie spływała (bardzo wolno, czasami wybijając na łazienkę). Żel wlałam do otworu wanny oraz bezpośrednio do odpływu pod wanną i pozostawiłam go tam na noc. Rano woda spłynęła bez najmniejszego problemu. Obecnie używam żelu raz na jakiś czas (dwa, trzy tygodnie) profilaktycznie. Od momentu, kiedy zaczęłam to robić, ani razu nie zatkała mi się wanna.

Zapach, no cóż, płyn nie pachnie kwiatami, a wręcz przeciwnie. Jego zapach jest mało przyjemny, ale też nie bardzo intensywny. Zaliczyłabym go do kategorii „da się wytrzymać”, jednak według mnie w tego typu produktach nie zapach jest ważny, a działanie i dlatego dla mnie nie jest on ani trochę wadą.

Jest w formie bardziej płyn niż żelu, według mnie żel jest dużo gęstszy. Nie wpływa to jednak ani na jego wydajność, ani na działanie.

Opakowanie to dość ładna i praktyczna, plastikowa buteleczka. Posiada zakrętkę z zabezpieczeniem, która daje nam gwarancję, że dziecko nie otworzy samodzielnie.

Żel w 100% spełnia swoje zadanie i to dla mnie jest najważniejsze, dlatego jestem z niego bardzo zadowolona. Z przyjemnością polecam zarówno do już zatkanej rury, jak i do używania profilaktycznie, aby się nie zapychała.




Zalety:
  • Skuteczny w 100%.
  • Łatwy i wygodny w użyciu.
  • Blokada w zakrętce.



Wady:
Brak znaczących.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kolagenowe Love-Kierunek Lider gdzie znajdziecie zarówno chemię, jaki i kosmetyki Souver

10 komentarzy:

  1. Tego żelu akurat nie znam. Lubię żeli używać, gdyż używanie ich jest szybkie i skutecznie. Fajnie jakby pachniał pewnie trochę ładniej, ale niestety nie zawsze zapach i skuteczność idą w parze

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedziec bo bardzo pzydatne , nie tylko do udrażniania ale i dla oczyszczania choc osobiście wole granulki niż żęle

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa mam swoj sprawdzony ale chetnue go przerestuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki specyfik powinien gościć w każdym domu.Osobiście i z doświadczenia polecam żel zamiast granulek ,które tworzą bryzę i nie rozpuszczają się do końca a wręcz zapychają rury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki żel jest niezbędny w każdym gospodarstwie domowym.
    Cieszy jego skuteczność👌

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki preparat musi być zawsze pod ręką.Zapchane rury to niezbyt miła sprawa a ją rozwiązać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt przydatny w domu w razie zamykania pomoże bez problemu i wysiłku Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż żałuję że dopiero teraz poznałam ten preparat . Szukam takiego skutecznego środka .

    OdpowiedzUsuń
  9. będzie przydatny w każdym domu

    OdpowiedzUsuń