wtorek, 31 grudnia 2019

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Miłość na Instagramie #w_średnim _wieku” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Miłość na Instagramie #w_średnim _wieku”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.



Można pomyśleć, że Julia ma idealne życie – męża, dzieci, wspaniały dom, jest rozchwytywana przez wielu mężczyzn. To jednak tylko pozory. W jej życie bez pytania wkrada się rutyna, brakuje jej rozmów z mężem, jego zainteresowania, bliskości, co negatywnie wpływa na ich małżeństwo.
Joelema poznaje na instagramie, zaczynają z sobą pisać, co dość szybko przeradza się w głębsze uczucie. Mężczyzna jest muzykiem, potrafi pięknie pisać, nie ukrywa uczuć, potrafi słuchać, co zdecydowanie podoba się Juli. Im dłużej z sobą piszą, a później i rozmawiają m.in. telefonicznie, tym bardziej kobieta jest pewna, że odnalazła swoje szczęście. Czy zaryzykuje wszystko i zostawi męża? Czy Joelem będzie miłością jej życia?


Książka w większości pisana jest w formie rozmów pomiędzy Julią a Joelem. Bardzo ciekawa forma, która sprawia, że książkę czyta się bardzo szybko.



Historia dość ciekawa, wciągająca. Co prawda nie wywołuje burzy uczuć, ale wiadomości od mężczyzny są tak uczuciowe, że nie możemy się oderwać od czytania. Taka prawda, że mało który mężczyzna w życiu realnym potrafi mówić\pisać o uczuciach, a my kobiety tego potrzebujemy i z chęcią czytamy o takich typach :) .


Bohaterka skradła moją sympatię, pomimo że osobiście nie uznaję romansów, nawet tych internetowych.


Książkę przeczytałam z przyjemnością. Bardzo podobały mi się wiadomości pisane między bohaterami, w szczególności te Joela. Warto było po nią sięgnąć i ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB.



7 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie warto ja przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna ksiazka polecami mi sie podobala

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy tytuł a opinia zachęca do poczytania

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tytuł A recenzja zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość ciekawa forma książki - rozmowy między głównymi bohaterami. Kiedyś już spotkałam się z czymś takim i muszę stwierdzić że spodobało mi się to. ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tytuł, recenzja bardzo zachęcająca, chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny ciekawy tytuł,warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń