niedziela, 29 grudnia 2019

JAWA Gra Gdzie jestem? - OPINIA


Zapraszam na opinię o grze „Gdzie jestem?”, jaką otrzymałam od firmy Jawa.







W opakowaniu znajdziemy 6 różnych planszy, a zadaniem dziecka jest dopasować do nich elementy, przypinając odpowiednie puzzle.

Gra przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat i moim zdaniem, jest doskonała dla takich maluszków. Bardzo prosta, a jednocześnie wymagająca skupienia. Bawi i uczy.

Elementy są ładne, kolorowe, przyciągają wzrok i zachęcają do zagrania.

Jakość elementów na wysokim poziomie. Normalnie używane nie rozdwajają się, nie wyginają, nie rozrywają.

Grę śmiało, można urozmaicić, dodając własne zasady, np. można opowiedzieć historyjkę na podstawie ułożonego obrazka.


Instrukcja jest jasna i czytelna. Znajdziemy na niej kilka propozycji zabawa, z pomocą elementów z gry.

Moim zdaniem gra „Gdzie jestem?” posiada same zalety. Z nią dziecko nie tylko będzie się bawić, ale również uczyć. Z przyjemnością polecam.



Zalety:
  • Proste zasady.
  • Bawi i uczy.
  • Ładne i solidne elementy.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę JAWA oraz na FB.


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna mielsmy podobna z zawodami

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że mojego.syna by zaciekawiła Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje zapowiada się imponująco,aż 6 planszy zachęca by sięgnąć po nią.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla moich przedszkolaków gra idealna :) Bawi i uczy a proste zasady sprawiają,że dzieci nie zniechęcają się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna gra, idealna dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna gra,ciekawa, nauka i zabawa w jednym

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie puzzle, układanki to moje dzieciaki uwielbiają. Taka gra nie tylko uczy, bawi ale tez ćwiczy motorykę

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste zasady i solidne elementy to podstawa i do tego fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń