poniedziałek, 16 grudnia 2019

Wydawnictwo AWM Książeczka pt.: „ZROBISZ TO SAM. Dekoracje świąteczne”- OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „ZROBISZ TO SAM. Dekoracje świąteczne”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa AWM.









W książce znajdziemy 21 pomysłów na świąteczne dekoracje. Są ciekawe i różnorodne.

Każda dekoracja jest opisana krok po kroku jak ją zrobić. Na stronie znajdziemy spis materiałów potrzebny do realizacji, a także dokładny, jasny, czytelny i zrozumiały opis. Dzięki temu wykonanie jest naprawdę proste i nie potrzeba mieć wielkich zdolności, aby się udało.

Przy każdej pracy znajdziemy propozycję, gdzie daną ozdobę można wykorzystać.

W książce jest dużo ładnych zdjęć, co zdecydowanie ją uatrakcyjnia. Znajdziemy zdjęcia podczas tworzenia prac, a także efektu końcowego.

Okładka jest twarda, z gąbką. Dzięki niej książka posłuży długi czas.

Na zdjęciach zobaczycie papierową świeczkę wykonaną z pomocą książki, z naszą małą modyfikacją. W książce jest propozycja, by zamieścić ją na choince (i do tego potrzebny był spinacz), Amelka użyła jej do kartki Świątecznej.

Samodzielne ozdoby według mnie są najwspanialsze, a w szczególności te zrobione przez lub z dziećmi. Moim zdaniem książka jest bardzo przydatna i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa AWM oraz na FB.


10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i przydatna pewnei mojej córci by sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie- zainspirowała mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna....uwielbiamy takie wydania❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nóż na samemu zrobić i dom ozdobić świetna książka Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała książeczka,dzieci wykonują same dekoracje świąteczne,pobudza to ich ciekawość i kreatywność :) Jak dla mnie to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie książki, gdzie można coś zrobić i czegoś się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudowna propozycja. Uwielbiam takie książeczki. Pokazują jak w prosty sposób zrobić cis z niczego

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieci mogą same robić ozdoby świąteczne,fajna ta książka

    OdpowiedzUsuń